۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰

مسوول نهاد رهبری در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

رسانه‌ها در اجرای طرح‌های مختلف کشور ایفای نقش می‌کنند

رسانه‌ها در اجرای طرح‌های مختلف کشور ایفای نقش می‌کنند

سنندج_مسوول نهاد رهبری در سپاه بیت‌المقدس گفت: رسانه‌ها در اجرای طرح‌های مختلف در کشور از جمله طرح نور که یک مطالبه مردمی بود، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام طاها توکلی اظهار کرد: ما بیش از ۴۵ سال است ندای مرگ بر دشمنان را سر دادیم و امروز می‌بینیم کشورهای جهان به کرات این را تکرار می‌کنند و این مهم نقش رسانه‌ها را در ارتباطات نشان می‌دهد.

وی افزود: به تعبیر قرآن و کسانی که اذعان دارند هر آنچه که دشمنان طرح و برنامه ریزی کردند با شکست مواجه می‌شود و این به برکت حکومت دینی است و نشان می‌دهد رویکرد و ساختار و مفاهیم دینی در جامعه اسلامی حرفی برای گفتن دارد.

حجت الاسلام توکلی ادامه داد: دشمنان مانند شیاطین دسیسه وسوسه افکنی می‌کند و با استفاده از ابزارهایی همانند رسانه و شبکه‌های اجتماعی اهداف خود را دنبال می‌کنند اما به لطف خداوند متعال و طبق آیات قرآن کریم مؤمنین از این دسیسه‌ها و فریب‌ها هراسی ندارند و پیروز هستند.

وی تاکید کرد: امروز دیدیم در مظلومیت مردم غزه خبرنگاران زیادی به این منطقه اعزام شدند تا حقایق را بیان و روایت کنند اما مظلومانه به شهادت رسیدند.

مسؤول نهاد رهبری در سپاه بیت‌المقدس کردستان به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در جنگ رسانه‌ای اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن ما نیز باید جنگ رسانه‌ای داشته باشیم و حتماً باید آفند را انجام دهیم.

وی گفت: در واقع بزرگترین و قدرتمندترین آفند ما در تقابل مکاتب دوران معاصر نفس جمهوری و انقلاب اسلامی است اینکه انقلاب اسلامی متن و محتوای حاکم بر آن دین و مفاهیم دینی است و از همین طریق عزت جدیدی به نام انسان و هر آنچه که مورد آمال و آرزوی پیامبران بوده را به وجود آورده است.

وی افزود: امروز توان نیروهای ما در عرصه رسانه‌ای افزایش یافته است و به اعتقاد تکنسین‌های جوان ما در حوزه‌های مختلف می‌توانیم چهره به چهره مقابل دشمنان بایستیم.

مسؤول نهاد رهبری در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: البته طبق آیات قرآن کریم دشمن بزرگ‌تری هم وجود دارد که کار آن شبه گری است و گاهی می‌بینیم شبهه‌ای برای افراد پیش می‌آید بزرگان دینی باید جواب دهند اما گاهی شبه عملی است و باید عملاً دشمن را در سر جای خود گذاشت.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و بیان داشت: در عملیات وعده صادق ما این کار را انجام دادیم و عملاً دشمن را تنبیه کردیم.

حجت الاسلام توکلی اضافه کرد: عملیات وعده صادق هویت و اقتدار جدیدی را برای ایران اسلامی رقم زد و به دشمنان درس درستی داد.

وی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه جنگ رسانه‌ای اشاره کرد و بیان داشت: رهبر عظیم الشان انقلاب می‌فرماید در مقابل جنگ رسانه‌ای باید برنامه و ابزاری جدیدی داشته باشیم چرا که این جنگ از مرز افکار هم عبور کرده و در این میان کسی پیروز است که برنامه و آفند درستی داشته باشد.

وی اعلام کرد: ما نیز باید آفند مناسب را داشته و در تمامی موضوعات هوشیار باشیم تا بتوانیم در این جنگ رسانه‌ای پیروز شویم.

مسؤول نهاد رهبری در سپاه بیت‌المقدس کردستان بر لزوم انعکاس فعالیت و افتخارات نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به پیشرفت‌های خوبی در تمامی حوزه‌ها دست پیدا کرده است و مردم ما از این امنیت و پیشرفت‌ها آگاه هستند اما لازم است تا رسانه‌ها با قدرت بیشتری وارد عمل شوند و واقعیات و افتخارات کشور را به خوبی منعکس کنند.

وی ادامه داد: حرکت در نقطه مقابل دشمن اهمیت زیادی دارد باید بدانیم دشمن چه می‌خواهد و در مقابل آن ایستادگی و حرکت کنیم تا در این جنگ نا برابر و رسانه‌ای پیروز شویم.

حجت‌الاسلام توکلی اذعان کرد: رسانه‌ها در اجرای طرح‌های مختلف در کشور نیز نقش مهمی دارند به طور مثال در اجرای طرح نور که یک مطالبه مردمی است رسانه‌ها به خوبی می‌توانند ایفای نقش کنند.

وی اذعان کرد: خوشبختانه رسانه‌ها، خبرنگاران و پایگاه‌های خبری و… به دنبال تحقق دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در جنگ رسانه‌ای هستند و در این مسیر به خوبی در حال ایفای نقش هستند.

کد خبر 6104858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha