۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۶

حجت الاسلام خانی:

بررسی اجرای پروژه عفاف و حجاب و طرح جت در مدارس

بررسی اجرای پروژه عفاف و حجاب و طرح جت در مدارس

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: پروژه عفاف و حجاب، طرح جت، شوراهای دانش آموزی، مناسبت‌های انقلابی و سیاسی در اداره سیاسی اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد خانی در گردهمایی تخصصی معاونان پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور که با موضوع تشکیل کانون‌های ارزیابی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با اشاره به ساختار این اداره کل و مأموریت‌های آنان اظهار کرد: اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ۴ اداره شامل اداره برنامه ریزی و نظارت بر امور کانون‌های فرهنگی تربیتی، اداره برنامه ریزی و امور اردوها و فضاهای پرورشی، اداره برنامه ریزی فعالیت‌های فرهنگی هنری و اداره برنامه ریزی فعالیت‌های اجتماعی و تربیت سیاسی دارد.

وی اضافه کرد: در اداره کل کانون‌ها، سند ملی اوقات فراغت، همچنین موضوع جشنواره کارینو، طرح‌های تحولی در کانون‌های فرهنگی تربیتی، بازنگری و به روزرسانی اساسنامه کانون‌ها و موضوعات مالی، پیگیری اختصاص سرانه، ایجاد کانون‌های فرهنگی تربیتی در ۵۶ منطقه فاقد کانون، موضوع راه اندازی و استمرار کافه دخترانه با کارکرد تربیتی بررسی می‌شود.

خانی در ادامه با تاکید بر تغییر نگرش در بحث کانون‌های فرهنگی تربیتی گفت: کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزشگاه و مدرسه نیستند دانش آموزان باید با اهداف مشترک کانون‌ها را پاتوق کنند کانون‌ها باید جذابیت داشته باشند تا دانش آموزان از این کانون‌ها استقبال کنند.

وی اشاره کرد: در اداره اردوها، اجرای طرح توانمندسازی دانش آموزان در مواجهه با نیازهای فوری جامعه، تکمیل و ایجاد شناسه‌های ملی اردوگاه‌های دانش آموزی، طراحی و نظارت بر برگزاری اردوهای دانش آموزی و توانمندسازی مدیران اردوگاه‌های دانش آموزی انجام و بررسی می‌شود.

به گفته خانی پروژه عفاف و حجاب، طرح جت، شوراهای دانش آموزی، مناسبت‌های انقلابی و سیاسی در اداره سیاسی اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد همچنین در اداره فرهنگی هنری جشنواره‌های امید فردا، کتاب نوش، پویش مهر، دوره توانمندسازی مربی سرود و نمایش، تهیه سرود درسی انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با اشاره به گروه‌های جهادی افزود: باید به گروه‌های جهادی و مردمی میدان دهیم و از ظرفیت این گروه‌ها استفاده شود.

کد خبر 6104861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 0
      آب رفته به جوی برنمی‌گرده. آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت