۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان:

دوازدهمین مرحله المپیاد آماده دادرس در گلستان برگزار شد

دوازدهمین مرحله المپیاد آماده دادرس در گلستان برگزار شد

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین مرحله المپیاد آماده تیم های دادرس همزمان با هفته هلال‌ خبر داد و گفت تیم های برتر پسران مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) با هدف آموزش دانش آموزان جهت آماده کردن آنها برای مواقع اضطراری در استان گلستان به اجرا درآمد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در این مرحله از دادرس ۶ هزار و ۲۰۰ دانش آموز پایه هشتم در ۲۰۸ مدرسه سرفصل‌های آموزشی کتاب دادرس، کمک‌های اولیه و آمادگی در مخاطرات را طی ۲۰ ساعت به صورت تئوری و عملی آموزش دیدند.

وی با اشاره به اجرای مراحل شهرستانی دادرس افزود: تیم‌های منتخب شهرستان‌ها که به مرحله استانی راه پیدا کردند و امروز ۲۳ اردیبهشت به مناسبت هفته هلال احمر در اردوگاه کشوری مرحوم امیرمحمد قاسمی شهر دلند به رقابتی دوستانه پرداختند.

وی گفت: در پایان المپیاد پسران گنبدکاووس رتبه اول و نماینده استان گلستان در مسابقات کشوری، رتبه دوم کلاله، رتبه سوم مینودشت اعلام شدند. همچنین علی آباد کتول به عنوان تیم بشردوست اعلام شد.

غریب آبادی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری المپیاد آماده در تابستان خاطر نشان کرد: سال گذشته تیم پسران هلال‌احمر گنبدکاووس در مرحله کشوری موفق به کسب مقام دوم پانسمان و بانداژ کشوری شد که امیدواریم امسال هم تیم‌های گلستان با آمادگی کامل در المپیاد کشوری شرکت کنند.

گفتنی است المپیاد دختران که مقرر شده بود ۲۴ اردیبهشت برگزار شود، به دلیل وزش باد و هشدار زرد هواشناسی و به منظور حفاظت از دانش آموزان لغو و به وقت دیگری موکول شد.

کد خبر 6104868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha