۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷

مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران خبرداد؛

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان ها

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان ها

مشهد- مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای هزینه ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی آذر پندار در حاشیه کلنگ‌زنی احداث ساختمان انجمن سینمای جوان تربت‌حیدریه و نشست با هنرمندان این شهرستان اظهار کرد: این انجمن مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای هزینه ساخت دفاتر در شهرستان‌ها اختصاص داده است.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران با بیان اینکه این مبلغ در صورتی تخصیص پیدا می‌کند که زمین مناسب ساخت توسط شهرستان‌ها آماده شده باشد، افزود: به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه تمام هستیم و در عین حال سعی بر آن داریم تا به پایان نرسیدن پروژه‌های قبل، پروژه جدیدی را شروع نکنیم.

وی اظهار کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که این کلنگ‌زنی‌ها نمایشی نباشد و به نتیجه برسد تا هنرمندان این خطه نیز صاحب یک مکان مستقل شوند.

آذرپندار ادامه داد: با پیگیری‌های کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت‌حیدریه و اداره فرهنگ و ارشاد زمینی توسط خیر گران‌قدر حاج علی ابراهیمی ده‌پائینی اهدا شده است که میزان اعتبار پیشنهادی توسط انجمن سینما جوان به این پروژه تخصیص یافته است، با این حال برای تکمیل آن باید از توان شهرستان نیز استفاده شود تا پروژه هرچه زودتر به تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6104921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha