۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵

در نمایشگاه کتاب ؛

مرکز نشر دانشگاهی «هزینه های مخالفت در آمریکا» را رونمایی می‌کند

مرکز نشر دانشگاهی «هزینه های مخالفت در آمریکا» را رونمایی می‌کند

مراسم رونمایی جدیدترین کتاب «سید محمد حسینی» معاون سابق پارلمانی‌ دولت که توسط مرکزنشر دانشگاهی به چاپ رسیده، امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در غرفه ناشران دانشگاهی در نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جدیدترین کتاب دکتر سید محمد حسینی، معاون سابق پارلمانی‌ دولت و مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌جمهور با عنوان «هزینه های مخالفت در آمریکا؛ اعتراض و مسئولیت مدنی» در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

مراسم رونمایی از این کتاب که توسط مرکز نشر دانشگاهی به چاپ رسیده، ساعت ۱۲:۳۰ روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت همزمان با ششمین روز نمایشگاه کتاب در غرفه ناشران دانشگاهی واقع در رواق غربی_ راهروی ۳، با حضور جمعی از دانشگاهیان، نویسندگان و علاقه مندان کتاب رونمایی خواهد شد و با سخنان دکتر فؤاد ایزدی، دکتر حسینی و دکتر مرتضی مطهری فرد تبیین و مورد بررسی و نقد قرار می گیرد.

آمریکا با اینکه همانند اکثر کشورهای جهان، حق اعتراض و آزادی تشکیل اجتماعات را در متمم اول قانون اساسی مورد قانونی دانسته و مورد ضمانت قرار داده است اما در عین حال جامعه آمریکا بعد از گذشت چند سال که جریان های اعتراضی گسترده ، تاریخی و شدیدی را تجربه کرده همچنان این حق قانونی و طبیعی خود را با محدودیت های جدی روبه رو می بیند. کتاب «هزینه های مخالفت در آمریکا ؛اعتراض و مسئولیت مدنی» با محوریت روایت یک استاد آمریکایی «پرفسور تیموتی زیک» با زاویه دید حقوقی، اجتماعی، فضای حاکم بالاخص رویه قضایی آمریکا را تشریح می کند.

دکتر سید محمد حسینی این کتاب را با همراهی دکتر مرتضی مطهری فرد تدوین و به تازگی منتشر کرده است.

مرکز نشر دانشگاهی «هزینه های مخالفت در آمریکا» را رونمایی می‌کند

کد خبر 6104953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha