۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱

هاشمی: ابهامات اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک باید برطرف شود

هاشمی: ابهامات اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک باید برطرف شود

دبیرکل فدراسیون کمیته ملی المپیک گفت: قطعاً ابهاماتی در اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک وجود دارد که امیدوارم برای انتخابات بعدی این مسایل حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مناف هاشمی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: از اینکه انتخابات با نظم برگزار شد تشکر می‌کنم باید هم انتخابات این شکلی برگزار شود. همه جلساتی که با فدراسیون جهانی داشتیم را گزارش دادیم و از توصیه‌های آنها استفاده کردیم. از نمایندگان fig هم که با سعه‌صدر ما را همراهی کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: قطعاً ابهاماتی در اساسنامه این فدراسیون وجود دارد که امیدوارم برای انتخابات بعدی این مسائل حل شود. آرزوی موفقیت برای این رشته دارم. برای الفتی آرزوی موفقیت دارم و در کنارش هستیم. امیدوارم اتفاقات کسب مدال در المپیک ۲۰۲۴ هم اتفاق بیفتد.

هاشمی افزود: ژیمناستیک یکی از رشته های پایه و مهم برای جمهوری اسلامی ایران است و با همه چالش هایی که در ۵/ ۲ سال اخیر داشت اما توانست در بازی های آسیایی هانگژو یک مدال با ارزش نقره برای ایران کسب کند و سهمیه المپیک را نیز به دست آورد.

او ادامه داد: شاید اگر این چالش ها و مشکلات نبود امروز ما سهمیه های بیشتری  را در المپیک کسب کرده بودیم. رشته ژیمناستیک پایگاه خوبی در استان های کشور دارد و با توجه به حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک آینده روشنی را برای این رشته متصور هستیم. 

دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: اساسنامه فدراسیون جهانی با ابهاماتی مواجه بود که نظر نمایندگان فدراسیون جهانی این بود که در خصوص ابهامات از اعضای مجمع رای گیری شود و امیدوارم در ادامه مسیر تمام عزیزان باعث پیشرفت در این رشته شوند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه نمایندگان فدراسیون جهانی در این مجمع حضور داشتند انتظار داریم تا انتخابات فدراسیون را هرچه سریعتر تایید کنند و افرادی که حضور داشتند از روند برگزاری انتخابات راضی بودند. امیدواری بسیاری داریم که ژیمناستیک در المپیک های بعدی و بازی های آسیایی ناگویا ژاپن مدال های خوش رنگی را برای ایران به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6105037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha