۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷

رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مرحله استانی مسابقه «زندگی با آیه‌ها» سوم خردادماه برگزار می‌شود

مرحله استانی مسابقه «زندگی با آیه‌ها» سوم خردادماه برگزار می‌شود

شهرکرد-رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جزئیات برگزاری مرحله استانی مسابقه «زندگی با آیه‌ها»، گفت: این مرحله از مسابقه سوم خردادماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات برگزاری مرحله استانی مسابقه «زندگی با آیه‌ها»، اظهار کرد: این مرحله از مسابقه روز پنج‌شنبه سوم خردادماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۹ صبح روز پنج‌شنبه سوم خردادماه آئین افتتاحیه و از ساعت ۹ تا ۱۲ این روز براساس گروه‌بندی‌های مشخص شده مسابقه زندگی با آیه‌ها در مرحله استانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحله استانی فقط به صورت شفاهی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید بر حفظ و تدبر ۳۰ آیه طرح تسلط کامل داشته باشند به نحوی که بتوانند به سوالات حفظ پاسخ صحیح بدهند همچنین نکات هر آیه‌ای که عنوان شد را در ۳ دقیقه تبیین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در مرحله استانی مسابقه زندگی با آیه‌ها تنها درصورت کسب ۸۰ درصد نمره قبول خواهند شد، عنوان کرد: افراد می‌توانند برای دریافت گواهینامه مرحله شهرستانی و استانی خود از تاریخ یک خرداد لغایت ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ به اداره امور قرآنی استان یا ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تنها افرادی که در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده و در آزمون شهرستانی مسابقه زندگی با آیه‌ها موفق به کسب نمره حدنصاب شده باشند امکان حضور در مرحله استانی را دارند.

وی تصریح کرد: افراد دارای دو شرط ذکر شده از ساعت ۱۲ بامداد روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه اول خردادماه فرصت دارند تا با ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره ۳۰۰۰۱۹۲۶ حضور خود در مرحله استانی را اعلام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر در پایان خاطرنشان کرد: پک فرهنگی منتخبین مرحله شهرستانی مسابقه زندگی با آیه‌ها در روز برگزاری مرحله استانی تقدیم این افراد خواهد شد.

کد خبر 6105060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha