۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶

جمع آوری و دستگیری ۱۲۹ خرده فروش و معتاد در گلپایگان

جمع آوری و دستگیری ۱۲۹ خرده فروش و معتاد در گلپایگان

اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از جمع آوری و دستگیری ۱۲۹ خرده فروش و معتاد متجاهر طی اجرای طرح آرامش در ۱۰ روز گذشته خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری کلانتری‌های تابعه و طی هماهنگی با مرجع قضائی، جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر وخرده فروشان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در اجرای این طرح که به مدت ۱۰ روز در سطح شهرستان گلپایگان اجرا شد مأموران با اعزام به پاتوق‌های مصرف و خرید و فروش مواد مخدر موفق به جمع آوری ۱۰۹ معتاد متجاهر و کارتن خواب و دستگیری ۲۰ خرده فروش مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به معرفی معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد و تحویل سایر متهمان به مرجع قضائی از اجرای مستمر این گونه طرح‌ها با هدف افزایش رضایت مندی و آرامش شهروندان و ارتقا امنیت در سطح شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6105138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha