۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱

تجمع آرایشی و بهداشتی‌ها مقابل سازمان مالیاتی؛

اجناس ما قاچاق است، مالیات بر ارزش افزوده نمی‌دهیم!

اجناس ما قاچاق است، مالیات بر ارزش افزوده نمی‌دهیم!

اعضای صنف آرایشی و بهداشتی و عطریجات برای آگاهی از شیوه پرداخت مالیات بر ارزش افزوده کالاهای خود که به صورت قاچاق و از مبادی غیر رسمی وارد کشور می‌شود جلوی سازمان امور مالیاتی جمع شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز سه شنبه مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ جمعی از فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریجات در راستای آگاهی از نحوه پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در مقابل سازمان امور مالیاتی کشور جمع شدند.

بنابر گفته تعدادی از اعضای حاضر در این تجمع از آنجایی که بخش عمده‌ای از فروش کالاهای این صنف از مبادی غیر رسمی وارد کشور می‌شود، مالیاتی برای آن پرداخت نمی‌شود. در صورتی وارد کنندگان کالا از مبادی رسمی بابت همین نوع کالا در هنگام ورود مالیات بر ارزش افزوده می‌پردازند

آنها همچنین خواستار ارائه آموزش‌های لازم از طرف اتحادیه‌های متبوع و سازمان امور مالیاتی در خصوص اجرای قوانین مالیاتی شدند.

در همین راستا مسئولان سازمان امور مالیاتی کشور جهت بررسی ابعاد بیشتر موضوع با نمایندگان این صنوف به گفت‌وگو پرداختند و در جریان مشکلات و دغدغه‌های این صنف قرار گرفتند.

کد خبر 6105147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید راد US ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      6 0
      خدا بیامرزه داروغه ناتینگهام رو
    • RO ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      10 0
      دولت درامدفروش نفت و مالیات هارادرکجاهزینه می کند؟چند نوع دولت داریدمالیات می گیردزوردولت به جیب مردم رسیده چرا حق تان راازکشورهای همسایه نمی گیریدچراطلب تان راازامریکانمی گیرید
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      دولت از طلا فروشان می‌ترسه نمیتونه مالیات بگیره این باعث دپو طلا در خونه هاست و باعث گرون شدن طلاست