۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛

بهره مندی ۲ روستای شهرستان ملکشاهی از نعمت آب شرب سالم و پایدار

بهره مندی ۲ روستای شهرستان ملکشاهی از نعمت آب شرب سالم و پایدار

ایلام -مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام از بهره مندی ۲ روستای شهرستان ملکشاهی از نعمت آب شرب سالم و پایدار خبر داد.

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: تامین آب روستای "سیاب درویش" در سنوات گذشته از محل چشمه فصلی بود که در ایام گرم سال به علت خشک شدن چشمه، آب این روستا از طریق آبرسانی سیار تامین می‌شد که با اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال از مسیر کوهستانی و صعب عبور، اهالی روستای سیاب درویش از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

مدیرعامل آبفای استان خاطرنشان ساخت: جهت آبرسانی به روستای گراب خوشادول، ۳ کیلومتر خط انتقال آب، یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی و یک باب مخزن ۱۰ متر مکعبی فشار شکن (تعدیل فشار) اجرا شده است.

وی تاکید کرد: با اجرای آبرسانی به این دو روستا، ۳۹ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱۹ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

محمدی تصریح کرد: تامین آب پایدار این دو روستا از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی است که از توان و ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در این پروژه استفاده شده است.

مدیرعامل آبفای استان با اشاره به پیشرفت ۷۳.۹ درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان، از تدوین برنامه زمان‌بندی دقیق جهت انجام و اتمام سایر پروژه‌های جهاد آبرسانی خبر داد و خاطرنشان ساخت: پروژه‌های آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان حداکثر تا پایان امسال به اتمام خواهند رسید.

کد خبر 6105155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha