۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

طی سال گذشته صورت گرفت؛

اعمال قانون برای بیش از ۲۲۱ هزار نفر از رانندگان متخلف در اردبیل

اعمال قانون برای بیش از ۲۲۱ هزار نفر از رانندگان متخلف در اردبیل

اردبیل - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: ۲۲۱ هزار و ۲۴۷ نفر از رانندگانی که حرکات مخاطره‌آمیز رانندگی طی سال گذشته در سطح معابر شهری اردبیل داشتند، اعمال قانون شدند.

سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته ۲۲۱ هزار و ۲۴۷ نفر از رانندگانی که حرکات مخاطره‌آمیز رانندگی در سطح معابر شهری اردبیل داشتند، ضمن اعمال قانون جهت انجام سنجش سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های ضربتی برخورد با رانندگان متخلف حرفه‌ای که با انجام حرکات نمایشی اقدام به برهم زدن نظم و انضباط ترافیکی و سلب و آسایش امنیت شهروندان می‌شوند، تداوم دارد.

رییس پلیس راهور اردبیل افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل به طور جدی و بدون اغماض با این متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

فتاحی بیان کرد: طرح ضربتی برخورد با این گونه تخلفات در بزرگراه‌های درون شهری و معابر پرترافیک با اولویت مرکز استان اردبیل از روز سه‌شنبه برای مدت ۴۸ ساعت اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس در مسیر ارتقا و افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، اضافه کرد: با مخلان نظم و امنیت ترافیکی که با انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز موجب مزاحمت و سلب و آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

فتاحی گفت: از عموم همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده حرکات مخاطره‌آمیز از سوی رانندگان حتماً طی تماس با شماره تلفن ۱۱۰و۱۲۰ نوع خودرو شماره انتظامی و محل تخلف را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6105156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha