۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶

همزمان در ایام دهه کرامت؛

۳۸۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهانی اهدا می‌شود

۳۸۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهانی اهدا می‌شود

اصفهان - مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: ۳۸۸ سری جهیزیه در دهه کرامت به نوعروسان نیازمند اصفهانی اهدا می‌شود.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان خانوارهای تحت حمایت همزمان در دهه کرامت، اظهار داشت: در این ایام مبارک، ۳۸۸ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به سفره سپید تأهل نوعروسان نیازمند اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز برای تأمین جهیزیه مددجویان با مساعدت خیران اقدام می‌شود، ادامه داد: هر سری جهیزیه اهدایی شامل ۵ قلم کالای ضروری زندگی از جمله یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون به ارزشی بیش از ۳۷ میلیون تومان می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان یکی از پایدارترین روش‌ها برای توانمندی مالی و فرهنگی ازدواج را تأمین بخش اصلی جهیزیه نیازمندان عنوان کرد و افزود: رسالت ما در کمیته امداد برطرف کردن مشکلات خانواده مددجویان است تا هر چند پایانی بر دردشان نیست اما در حد بضاعت بتوانیم، آزردگی شأن را کمتر و خوشحال شأن کنیم.

وی عیار انسان را در کمک به همنوعان دانست و با قدردانی از نیکوکاران در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان، گفت: این نهاد ۱۲۰ نوع خدمت متناسب با نیاز و شرایط به افراد تحت پوشش خود ارائه می‌دهد که تلفیقی از ایثار و انفاق خیران و نیک اندیشان جامعه در آن نهفته است و امیدواریم با مساعدت بیش از پیش ایشان بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به جامعه هدف خود اهدا کنیم.

کد خبر 6105182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha