۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲

فرماندار ساوه:

دستاوردهای کنونی کشور برگرفته از تفکرات بنیانگذار انقلاب است

دستاوردهای کنونی کشور برگرفته از تفکرات بنیانگذار انقلاب است

ساوه _فرماندار ساوه گفت: دستاوردهای کنونی کشور برگرفته از تفکرات و اندیشه های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی الیاسی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت ستاد ارتحال حضرت امام راحل اظهار کرد: روزهای ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد، فرصتی برای تشریح شخصیت، خدمات و اهداف امام راحل به ایران اسلامی برای نسل جوان است.

فرماندار ساوه افزود: در سال‌های اخیر برنامه ریزی های مناسب و ارزشمندی برای گرامیداشت این ایام و اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل انجام شد و امید است این روال تداوم داشته باشد و بتوانیم در کنار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اعزام ۲ هزار زایر ساوجی به مرقد امام راحل را داشته باشیم.

الیاسی ادامه داد: ضروری است همه ادارات
همکاری لازم را برای برگزاری این رویدادها داشته باشند چرا که دستاوردهای امروز کشور در همه حوزه‌ها برگرفته از تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی است.‌

اعزام راهبان نور اولویت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان است

فرمانده سپاه ساوه ناحیه ساوه هم در این نشست با بیان اینکه مراسم ارتحال و سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد و برگزاری با شکوه آنها یک مانور قدرت برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است گفت: آرمان‌های امام راحل بدون هیچ سلاحی در جهان فراگیر شده و این مهم سبب شده ایران اسلامی در معادلات جهان نقش آفرینی کند.

سرهنگ علیرضا مهدی افزود: اگر امروز کشور فلسطین از سوی سازمان ملل به عنوان عضو ثابت پذیرفته شد و از سویی دیگر شاهد محکوم شدن و تظاهرات جهانی دانشجویان علیه این رژیم منحوس هستیم به دلیل تفکراتی است که در ایران از سوی امام راحل با تشکیل نهضت انقلاب اسلامی شکل گرفت و با عملیات وعده صادق ادامه ادامه دار شد.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور یکی از اولویت‌های دستگاه‌های فرهنگی امسال است، گفت: در سال گذشته ۳۶۰۰ نفر روز از این شهرستان در قالب بسیج اقشار و دانش آموزان به راهیان نور اعزام شد و تلاش بر این است امسال نیز این تعداد اعزام داشته باشیم

کد خبر 6105252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha