۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵

در راستای رشد علمی و مهارتی دانش‌آموزان؛

تمامی ارگان‌های دولتی باید در کنار آموزش و پرورش باشند

تمامی ارگان‌های دولتی باید در کنار آموزش و پرورش باشند

اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمامی ارگان‌های دولتی در راستای توسعه هنرستان‌ها و ایجاد بستر مناسب برای رشد علمی و مهارتی دانش آموزان باید در کنار آموزش و پرورش باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری ظهر دوشنبه در اختتامیه نخستین دوره مسابقات شایستگی محور و دومین دوره جشنواره مهارت‌های هنری هنرجویان هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش استان اردبیل اظهار کرد: تمامی ارگان‌های دولتی در راستای توسعه هنرستان‌ها و ایجاد بستر مناسب برای رشد علمی و مهارتی دانش آموزان در کنار آموزش و پرورش باشند.

وی با بیان اینکه آینده نیروی انسانی متخصص در گرو توسعه و تقویت هنرستان‌ها است، افزود: اگر این امر محقق شود بدون شک آموزش و پرورش در آینده قادر خواهد بود تا اصلی‌ترین تأمین کننده نیروی انسانی در کشور باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه امروزه هر فردی اگر بخواهد در زندگی خود موفق باشد باید به یک مهارت مجهز باشد، ادامه داد: در تمامی کشورهای توسعه یافته، به این نتیجه رسیده اند که برای پیشرفت و توسعه باید دانش آموزان را به سمت مهارت آموزی هدایت کرد.

صفری بیان کرد: اینگونه جشنواره‌ها فرصتی برای شناسایی استعدادهای هنرجویان است و هر کشوری برای توسعه و گسترش به افراد متخصص نیاز دارد، یعنی هر فردی در هر جایگاهی برای درست انجام شدن فعالیت خود تخصص و تجربه کافی و لازم را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تخصص فقط در چهارچوب تحصیل در رشته‌های نظری حاصل نمی‌شود، بلکه هنرستان‌ها می‌توانند پلی برای متخصص شدن افراد باشند.

کد خبر 6105296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha