۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹

مدیرکل صمت گیلان:

بازار بی‌ التهاب گیلان مدیون تلاش های اصناف است

بازار بی‌ التهاب گیلان مدیون تلاش های اصناف است

رشت- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: بازار بی‌ التهاب گیلان مدیون تلاش های اصناف و کسبه است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر دوشنبه در جمع رؤسای اتحادیه‌ها در سالن جلسات اتاق اصناف رشت اظهار کرد: بازار بی التهاب گیلان، مدیون اصناف و کسبه پر تلاش است.

وی با اشاره به کارنامه درخشان و قابل دفاع اصناف در خنثی سازی بحران‌های اجتماعی، عنوان کرد: همیشه از اصناف و بازاریان به حق دفاع کرده‌ایم لذا اصناف نیز به موضوعات مهم روز جامعه؛ از جمله مساله عفاف توجه کنند تا از هجمه و ایجاد حواشی بر اصناف کاسته شود.

پورحیدری با بیان اینکه ارزیابی کشوری همواره بیانگر فضای آرام در بازار گیلان بوده است تصریح کرد: اصناف گیلان علیرغم فشارهای اقتصادی بسیار هوشمندانه و و با بصیرت هستند و کلیه اصناف، همگی بر رعایت قانون اتفاق نظر دارند.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز گیلان به ضرورت اجرای ضوابط در داد و ستدهای اقتصادی در بستر سامانه‌ها تاکید نمود و گفت: قطعاً با پیش بینی‌های انجام شده اجرای سامانه‌ای برخی امور؛ اثرات مطلوبی در وضعیت کسب و کارها در راستای عدالت اقتصادی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم مدیریت و نظارت رؤسای اتحادیه‌ها بر نحوه فعالیت صنوف زیر مجموعه، صراحتاً تکلیف کرد: حتماً به صورت سرزده از واحدهای صنفی به صورت مرتب بازدید کنند چون این وظیفه در قانون بر عهده شماست و بارها گفته‌ایم رئیس اتحادیه تشریفاتی نمی‌خواهیم.

گفتنی است، تعداد ۴۸ اتحادیه صنفی در شهرستان رشت فعالیت دارند که رؤسای اتحادیه‌های آنها در این نشست که ویژه شناسه یکتا و تشریح مهلت حذف مجوز کاغذی و برخی چالش‌های روز بود، حضور داشتند.

کد خبر 6105334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha