۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر:

آموزش‌های مهارتی سربازان نیروی انتظامی استان بوشهر اجرا می شود

 آموزش‌های مهارتی سربازان نیروی انتظامی استان بوشهر اجرا می شود

بوشهر- مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: آموزش‌های مهارتی سربازان نیروی انتظامی در سراسر استان بوشهر اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی ظهر دوشنبه در نشست با نماینده فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر در راستای توانمندسازی نیروهای کادر و وظیفه این نیروی ضمن تأکید بر توانمندسازی و آموزش مهارت جوانان با هدف تسهیل در امر اشتغال، آمادگی این بنگاه آموزشی را با توجه به ظرفیت‌های موجود برای ارانه آموزش‌های مهارتی کادر وظیفه فرماندهی انتظامی و خانواده‌های کارکنان آنان اعلام کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر سربازان نیروی انتظامی را مخاطبین شایسته ای برای بهره گیری از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برشمرد و افزود: وقت آزاد سربازان می‌تواند فرصتی برای مهارت آموزی باشد که همین موضوع زمینه‌ای مناسب در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنها در ایام پس از فراغت از خدمت مقدس سربازی بشمار آید.

دراهکی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی سربازان نیروی انتظامی در سراسر استان اجرایی می‌شود گفت: به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان در پادگان‌ها و پاسگاه‌های این فرماندهی به صورت گسترده در سراسر استان ارائه می‌شود.

محمد نیا نماینده عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بوشهر با اشاره به نقش و اهمیت آموزش‌های مهارتی در ایجاد اشتغال بیان کرد: مهارت آموزی در محیط کار واقعی از جمله اولویت‌هایی است که تأثیر مثبتی در فراگیری آموزش‌های مهارتی توسط سربازان را دارد.

کد خبر 6105343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 0
      چقد بیکاریدشما
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      سلام اینقدر نیروها را فرسوده نکنید