۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴

به همت آستان قدس حسینی انجام شد؛

افتتاح کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم در نجف اشرف

افتتاح کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم در نجف اشرف

کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم در آینده ای نزدیک به همت آستان قدس حسینی در نجف افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر به رهنمودهای حجت الاسلام و المسلمین عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی، بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم را افتتاح خواهد کرد. این کتابخانه که در استان نجف اشرف افتتاح خواهد شد، در نوع خود در کشور عراق نمونه است.

معاون مسؤول بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی با اعلام این خبر گفت: به دلیل نبود کتابخانه های تخصصی برای برخی از علوم و با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی، واحد میراث شیخ آقا بزرگ تهرانی وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی به افتتاح کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم اقدام خواهند کرد.

احسان خضیر افزود: این کتابخانه در نوع خود در کشور نمونه می‌باشد و در حال حاضر بیش از سیصد عنوان کتاب تخصصی در زمینه علم رجال را شامل می‌شود و در چند روز آینده منابع دیگری به این کتاب‌ها افزوده خواهد شد و در دسترس طلاب، اساتید و پژوهشگران مرتبط با علم رجال و تراجم خواهد بود.

لازم به ذکر است که بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی علاوه بر حمایت و پشتیبانی از جوانان، فعالیت‌های فرهنگی، مسابقات و برنامه‌های دینی زیادی را برگزار می‌نماید.

کد خبر 6105377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha