۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲

ماریا زاخارووا:

مغزهای متفکر غربی بهتر است نگاهی به اوضاع داخلی آمریکا بیندازند

مغزهای متفکر غربی بهتر است نگاهی به اوضاع داخلی آمریکا بیندازند

وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به برخی انتقادات از مشروعیت انتخابات کشورش گفت: مغزهای متفکر غربی بهتر است نگاهی به اوضاع داخلی آمریکا بیندازند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز دوشنبه در واکنش به انتقادات پوچ از انتخابات روسیه و مشروعیت آن به طرف های غربی توصیه کرد که اوضاع داخلی کشورهای خود را مورد توجه قرار دهند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص گفت: مغزهای متفکر غربی بهتر است نگاهی به اوضاع داخلی خود غرب و آمریکا بیندازند و آن را مورد توجه قرار دهند.

در بیانیه صادره از سوی ماریا زاخارووا در این خصوص آمده است: نمایندگان جهان غرب که درباره مشروعیت تحلیف ریاست جمهوری روسیه و سایر رویه های قانون اساسی در روسیه بحث می کنند، بهتر است نگاهی به وضعیت اسفناک چنین مسائلی در آمریکا بیندازند.

گفتنی است که سفیر روسیه در آمریکا پیشتر در سخنانی نسبت به اقدامات دولت واشنگتن برای زیر سوال بردن نتیجه انتخابات روسیه هشدار داه بود.

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرده بود که واشنگتن به زودی کارزار بدنام کردن روسیه را شدت خواهد بخشید.

دیپلمات ارشد روس در مورد حضور گسترده رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری روسیه و پیروزی پوتین گفته بود: تردید دارم که آمریکا به این موضوع توجه کند.

کد خبر 6105451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha