۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۹

فردا توسط دفتر پاسداشت زبان فارسی؛

بزرگداشت فردوسی در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود

بزرگداشت فردوسی در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت فردوسی توسط دفتر پاسداشت زبان فارسی فردا سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری، روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، فردا سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می شود.

در این ویژه برنامه که در ادامه سلسله درس‌گفتارهای شاهنامه برگزار می‌شود، یوسفعلی میرشکاک، شاعر و پژوهشگرادبی، به سخنرانی درباره فردوسی و شاهنامه و زبان فارسی و میثم یوسفی، شاعر و پژوهشگر شاهنامه، هم به ارائه جستاری با عنوان «سیاوش و اسطوره، بازگشت جاودانه» می‌پردازد.

بداهه‌نوازی در دستگاه‌های موسیقی ایرانی براساس شعرهایی از شاهنامه فردوسی از دیگر برنامه‌های این بزرگداشت به شمار می‌رود و چند شاعر مطرح نیز دراین برنامه به شعرخوانی می‌پردازند.

ویژه برنامه دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری، به مناسبت ۲۵ اردیبهشت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، ساعت ۱۶ تا ۱۸ سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

سلسله درس‌گفتارهای شاهنامه، سه‌شنبه‌های هرهفته توسط دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری و با ارائه «یوسفعلی میرشکاک» در سالن سلمان هراتی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، روبروی کوچه پورموسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6105486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha