۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲

مدیر حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

عملیات بیت المقدس نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است

عملیات بیت المقدس نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است

ارومیه- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: عملیات بیت المقدس یکی از بزرگترین و نقش آفرین ترین حماسه‌ها و عملیات‌های دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جلیل وحیدی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با محوریت سالگرد آزاد سازی خرمشهر افزود: عملیات بیت المقدس به لحاظ وسعت جغرافیایی بخشی از خاک کشورمان را از دست دشمن آزاد کرد و منجر به آزادسازی هویزه، خرمشهر و بخشهای دیگر شد.

وی به تبعات سیاسی این عملیات اشاره کرد و افزود: این عملیات همچنین ادبیات دنیا را نسبت به ایران عوض کرد در حالی که قبل از این عملیات، دنیا به این نتیجه رسیده بود که صدام پیروز میدان خواهد شد.

سردار وحیدی افزود: عملیات بیت المقدس نشان داد حرفی برای گفتن داریم و همچنین قدرت چانه زنی سیاسیون کشور در سطح بین المللی را ارتقا داد و دنیا به این حقیقت دست یافت که صدام به هیچ وجه پیروز میدان نخواهد شد.

وی اظهار کرد: بر دیوارهای خرمشهر نوشته شده بود «آمده ایم تا بمانیم» و این برای ما زجر آور بود ولی به برکت خون شهدا اثری از نیروهای بعثی باقی نماند.

تجلیل از اقشار مختلف نقش آفرین در آزادسازی خرمشهر، تولید محتوا در ارتباط با آزادسازی خرمشهر، نشر زندگینامه شهدای آزادسازی خرمشهر در فضای مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم غبارروبی مزار شهدا، همایش نیروهای مسلح، تجلیل از ۲۵ فرمانده، سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک، پیاده روی خانوادگی و برگزاری میز خدمت با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر است که برگزار خواهند شد.

کد خبر 6105512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha