۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۵

امیر واحدی:

نیروی هوایی ارتش یک نیروی پیشران و قدرتمند است

نیروی هوایی ارتش یک نیروی پیشران و قدرتمند است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی پیشران، روز به روز در حال پیشرفت و مقتدرتر شدن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از مسئولین و فرماندهان، مراسم تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان این نیرو ساکن در استان های خراسان رضوی و شمالی در پایگاه شکاری شهید حبیبی مشهد تجلیل شد.

امیر واحدی در این مراسم با بیان اینکه اگر ایران، امروز بر قله های افتخار و اقتدار ایستاده است به برکت خون همین شهداست، گفت: شما خانواده های شهدا و ایثارگران به ما آبرو و حیثیت داده اید و هر کاری را که برای شما عزیزان انجام دهیم باز کم است و چیزی جز افتخار نیست.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی پیشران، روز به روز در حال پیشرفت و مقتدرتر شدن است افزود: بی شک دعای خیر شما خانواده های معظم شهدا باعث افتخار آفرینی و عزت خلبانان و کارکنان این نیرو که سربازان نظام هستند خواهد شد.

حجت الاسلام سید احمد قاضی نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: شهدا به خاطر عزت و استقلال کشور، رفاه و آسایش و زندگی راحت خود را فدا کردند و امروز خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه افتخار و علاوه بر وظیفه انسانی ذخیره‌ای برای آخرت است و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

کد خبر 6105516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha