۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷

مهر گزارش می دهد؛

«مثل ستاره» خاطره ساز شد/ هزاران ستاره در گولان سنندج درخشیدند

«مثل ستاره» خاطره ساز شد/ هزاران ستاره در گولان سنندج درخشیدند

سنندج- جشن «مثل ستاره» با حضور پرشور هزاران دختر سنندجی و خانواده‌هایشان در این شهر برگزار شد و روزی به یادماندنی را برای آنها رقم زد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: هوای سنندج ابری و بارانی است، از روزها قبل پیش بینی این باران از سوی هواشناسی اعلام شده بود، اما متولیان و شوق مردم همچنان برای برگزاری جشنی که چندی پیش برنامه ریزی کرده بودند تاریخ این روز بارانی را تغییر نداد.

امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر سنندج میزبان جشن بزرگ روز دختر با عنوان «مثل ستاره» است، چترهای آبی، صورتی، سبز، سفید و… صف‌های طولانی جمعیتی را نمایش می‌دهد که خیابان شهید بروجردی را می‌پیمایند تا در محل برگزاری جشن حضور یابند.

دخترهای سنندجی دست در دست والدین راهی این جشن شده‌اند تا ساعاتی شاد را کنار هم سن و سالانشان سپری کنند.

«مثل ستاره» خاطره ساز شد/ هزاران ستاره در گولان سنندج درخشیدند

در کنار دخترخانمها پسر بچه‌های زیادی هم راهی ورزشگاه گولان شده‌اند و از برپایی جشنی که روزهاست تبلیغاتش را در تلویزیون و فضای مجازی و رسانه‌ها دیده و شنیده‌اند شادمانند و اکنون آمده‌اند که در این آئین کنار خواهر و مادرانشان سهیم باشند.

گرچه هنوز ساعتی به برگزاری جشن باقی مانده بود اما صف طولانی ورودی ورزشگاه بیشتر از آن بود که بتوان سریع وارد ورزشگاه شد بنابراین همان شور حضور مردم کافی بود تا دقایقی را دوربین به دست شویم و از همان شور حضور مردم فیلم بگیریم.

وارد ورزشگاه شدیم ورودی‌های سالن ورزشگاه تعدادشان بیش از ۱۰ ورودی است اما از هر ورودی عبور می‌کردیم جمعیت بیش از آن بود که بتوانیم وارد شویم.

سالن ورزشگاه گولان ساعت‌ها بود که پر شده و مردم همچنان برای حضور در این جشن راهی ورزشگاه بودند.

به هر شکل و شیوه‌ای بود خود را به جایگاه رساندیم و دیدن چنین جمعیتی آن هم در حالی که تقریباً به همان اندازه خارج از ورزشگاه منتظر ورود بودند بیش از تصور بود چندین دوربین پخش زنده این تصویر را از شبکه کردستان و سایر شبکه‌های ملی به تصویر کشیده بود و دوربین خبرگزاری‌ها نیز در حال ضبط لحظه به لحظه این جشن بود.

«مثل ستاره» خاطره ساز شد/ هزاران ستاره در گولان سنندج درخشیدند

مجری شبکه کردستان با پوشش کردی سلام کرد و جمعیت جواب سلامش را فریاد کشیدند، عبدالرضا هلالی، حامد سلطانی، خاله نرگس، احسان مهدی، کارزان فاروق، صهبا شرافتی، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، مهران خالدی در این جشن هنرنمایی کردند و هر کدام به گونه‌ای شور و اشتیاق را به این جمعیت تزریق کردند.

دختران پرچم ایران را در دست داشتند و سرود «دختر ایران» را با عبدالرضا هلالی همخوانی می‌کردند و عده‌ای نیز پرچم فلسطین را نقش محفل کرده بودند و آن را در دستانشان به تصویر می‌کشیدند.

اینجا دختران کرد مثل ستاره در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج درخشیدند و مادران و پدران از بودن چنین نعمتی از خوشحالی لبریز بودند.

اینجا شادی‌ها نه تنها به دختران و والدینشان بلکه به آقا پسرهایی رسید که در گفت وگو با خبرنگار مهر اعلام داشتند گرچه خواهر ندارند اما از حضور در چنین جشنی برای وجود دخترانی نجیب و پاکدامن این سرزمین احساس شعف می‌کنند.

«مثل ستاره» خاطره ساز شد/ هزاران ستاره در گولان سنندج درخشیدند

امروز خیلی‌ها ساعتها سرپا ایستادند و خسته نشدند، امروز عکس‌های یادگاری با هنرمندان حاضر در مراسم بر دوربین موبایل بسیاری از خانواده‌ها نقش بست.

امروز ۲۴ اردیبهشت گرچه چند روزی از ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گذشته بود اما جشنی را با حضور دختران سنندجی رقم زد که هر لحظه اش برایشان خاطره انگیز و ماندگار شد.

کد خبر 6105659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha