۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۲۴

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دستور کار فرمانداران قرار گیرد

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دستور کار فرمانداران قرار گیرد

تبریز-معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیشگیری از خودکشی باید به عنوان یک اولویت بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار و رئوس برنامه های اولویت دار فرمانداران قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه پایش روند اجرای سند پیشگیری از رفتارهای خود آسیب رسان استان، افزود: پیگیری مسائل حوزه آسیب‌های اجتماعی و تاکید مستمر و مصرانه رهبر معظم انقلاب در این زمینه نشان دهنده عمق مساله و اهمیت آن دارد که همه باید تلاش خود را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به کار بندند.

وی اظهار کرد: مسئولیت اصلی پیگیری حاکمیتی این موضوع که یکی از اولویت‌های دولت مردمی و همچنین شورای اجتماعی کشور است، بر عهده استانداری و فرمانداری‌ها است و سندی که در این زمینه ارائه شده است باید با محوریت فرمانداری و دبیرخانه پیشگیری از رفتارهای خود آسیب رسان در شهرستان‌ها به دقت پیگیری و اجرایی شود.

محمدی خواستار همکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف سند پیشگیری از رفتارهای خود آسیب رسان شد و ادامه داد: تبدیل این سند به برنامه محلی در شهرستان‌ها باید مورد توجه باشد و هر سازمان متناسب با نوع آسیب‌های اجتماعی نقش تعریف شده خود را عملیاتی، برنامه ریزی و اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه اگر به مسئله آسیب‌های اجتماعی توجه نشود مانند سیل همه جامعه و خانواده‌ها را گرفتار خواهد کرد، افزود: پیشگیری از خودکشی باید به عنوان یک اولویت بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار و رئوس برنامه‌های اولویت دار فرمانداران قرار بگیرد و نتایج اقدامات به صورت کامل به استانداری گزارش شود.

کد خبر 6105665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خبرنگار سابق مهر IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      سلام و احترام خدایی این تیترها را استفاده نکنید ما در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم، میانگین خودکشی در کشور در قیاس با بسیاری از کشورهای غربی در سطح پایینی قرار داره و چنین تیترهایی فقط برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران مناسب است . اصلاح کنید