۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۷

پنجره مهر؛

تصاویری از عاملان مزاحمت و تخریب خودروی یک خانواده در تالش

تصاویری از عاملان مزاحمت و تخریب خودروی یک خانواده در تالش

رشت- در این ویدیو تصاویری از عاملان مزاحمت، قمه کشی و تخریب خودرو یک خانواده در تالش را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، اخیراً فیلمی در فضای مجازی با عنوان زورگیری و قمه کشی سه نفر اراذل و اوباش در منطقه کرگانرود تالش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های متعددی به همراه داشت.

در این ویدئو سه نفر از اراذل اوباش نوظهور با خودروی پژو پارس به یک خودرو که به همراه خانواده حین تردد در یکی از محورهای تالش بودند حمله کرده و ضمن ایجاد مزاحمت برای آنان، اقدام به قمه‌کشی، توهین، ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو آن‌ها کرده و سپس متواری شدند.

به محض وقوع این حادثه، متهمان غیربومی این پرونده شناسایی و حین تردد با خودرو خودشان در منطقه کرگانرود دستگیر و یک تیغه سلاح سرد کشف شد.

یکی از اراذل و اوباش ۱۸ و دیگری ۱۹ ساله بوده که به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6105688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      2 0
      متاسفم که چنین اتفاقی افتاده، از طرفی خوشحالم که سریعا دستگیر شدند. متاسفانه اراذل و اوباش زیاد شده و هرکسی اون در سنین کم یک قمه دستکش گرفته و ...
    • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      1 0
      علت شیر شدن خلافکاران این است که پلیس به وظایف خودش عمل نمی‌کند و کل وظایفش را به قوۀ قضائیه حواله می‌دهد. با چشم خودم دیدم که خلافکار سر پلیس فریاد کشید و او فرار کرد. قطعا در آینده، خلافکاران به یاد این روزهای خوشی‌، خون گریه خواهند کرد. هیچ وقت خلافکار تا این اندازه راحت و آزاد نبوده.
    • عباس IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      2 0
      از مرجع قضایی می‌خوام که همین اول کار با این نوجوانان چنان با شدت و سختگیری برخورد کند که دیگه فکر مزاحمت و اَعمال مجرمانه به سرشون نزنه. اینجا جای رافت اسلامی نیست.