۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۲۰

همه بازیکنان را می خواهم؛

نکونام: برای استقلال نمک را از شکر جدا می‌کنند/ درخدمت رقیب هستند

نکونام: برای استقلال نمک را از شکر جدا می‌کنند/ درخدمت رقیب هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان و بازگشت به صدر جدول گفت: در شرایطی حساسی که داریم گرفتن این سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. ایمان سلیمی(۵۸) برای استقلال گل زد.

جواد نکونام در نشست خبری پس از این دیدار که در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار شد گفت: از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم و این برد را به آنها تقدیم می کنم. انرژی و نیرویی که گذاشتند به تیم ما خیلی کمک کرد و خدا را شکر شرمنده شان نشدیم و سه امتیاز را با عشق تقدیم شان می کنیم.

وی ادامه داد: چون می دانستیم که فولاد برای گرفتن امتیاز به مصاف ما آمده است با برنامه وارد زمین شدیم. آنها می خواستند سرعت بازی را بگیرند و به همین خاطر ما تلاش کردیم آنها به خواسته شان نرسند.در نیمه اول ریتم بازی چیزی که من می خواستم نبود اما در نیمه دوم بهتر شد و به طور کامل در زمین حریف بودیم و به گل رسیدیم. اگر دقت بیشتری می کردیم می توانستیم با گل های پرتعدادتر حریف را شکست دهیم.

جواد نکونام ادامه داد: با این که در ضد حمله موقعیت داشتیم اما در دقایق پایانی تحت فشار حریف قرار گرفتیم اما با تمرکز توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: هر طور فکر کنید دارند برای تیم ما حاشیه درست می کنند که نتیجه نگیریم. تیم ما تا همینجا هم فوق العاده کار کرده است. همه کس همه کار می کنند که ما نتیجه نگیریم. برای استقلال می خواهند نمک و شکر را از هم جدا کنند و مو را از ماست می کشند اما بازی تیم رقیب با هوادار برگزار می شود. برای تیم رقیب هر کاری می خواهند می کنند.

جواد نکونام در مورد قضاوت موعود بنیادی فر گفت: ایشان از داوران بین المللی فوتبال ایران هستند و وقتی یک داور خوب قضاوت می کند دیگر نمی شود در موردش صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شروع تمدید قراردادها بازیکنان گفت: منتظر هستیم تا کارهای جابجایی پول انجام شود و زمانی که می روند برای تسویه حساب قراردادشان را هم تمدید کنند. من تمام بازیکنان این فصل را برای فصل بعد هم می خواهم. مگر این که بازیکنی بخواهد خودش جدا شود وگرنه من همه بازیکنان را می خواهم.

جواد نکونام در مورد رقابت نزدیک استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد در پایان فصل قهرمان شود. از این که آقای گل محمدی و اوسمار کاری کردند که پرسپولیس و استقلال با هم رقابت کنند برای خود من هم خوب است چرا که تجربه کسب می کنم. این بیانیه دادن و صحبت کردن ها دردی را از فوتبال دوا نمی کند.

وی در مورد بازی ندادن به سهرابیان و مرادمند گفت: می توانستم به هر دوی این بازیکنان بازی بدهم اما ریسک نکردم چرا که سلامتی بازیکنان برایم از همه چیز مهمتر است. هر دو با تیم تمرین می کنند و برای بازی می توانیم از آنها استفاده کنیم.

ادامه دارد....

کد خبر 6105703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 0
      الان که داور به نفع تیمش سوت زده و یک کونر ناحق گرفته که همون باعث گل خوردن تیم فولاد شد داور خوبه و بین المللی ولی وای به روزی که بازی را نبره
    • مجید IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      بنده خدا راست میگه دیگه چرا باید از داور دلگیر باشن با یه‌کرنر که داور خوب بین المللی حبه کرد بهشون بازی رو بردن
    • R.gol IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      نه بیا از داوری گله هم بکن.خطاهای ۳۰به۷۰ هم واسه شما می‌گرفت.
    • کیوان IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      کارشناسی داوری بعد از بازی گفتن توپ به پای بازیکن فولاد برخورد کرده و کرنر شده لطفا به وضعیت داوری تیم خودتون و امتیازهای مفتی که از اول فصل گرفتین بیشتر نگاه کنید و الکی هوچی گری نکنید