۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۲۷

دست آمریکا رو شد/ تل‌آویو همچنان از واشنگتن سلاح می‌گیرد

دست آمریکا رو شد/ تل‌آویو همچنان از واشنگتن سلاح می‌گیرد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در نشستی خبری در ادامه اظهارات لفظی خود در عدم حمایت از تل آویو در عملیات نظامی گسترده در رفح به «عزم راسخ» واشنگتن در ادامه کمک نظامی به این رژیم اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌رغم ادعای پیشین واشنگتن درباره تعلیق ارائه تسلیحات نظامی به رژیم صهیونیستی، سخنگوی کاخ سفید اذعان کرد که انتقال تسلیحات آمریکا به فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

پایگاه خبری الجزیره دوشنبه گزارش داد که جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در اظهاراتی خبری با اشاره به ادامه مذاکرات آتش بس در قاهره اذعان کرد که ایالات متحده به ارسال تسلیحات برای رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

سالیوان در نشستی خبری با ادعای اینکه کاخ سفید همچنان به مذاکرات دیپلماتیک برای توقف جنگ در غزه پایبند است، اعلام کرد: ما به ارسال کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما ارسال ۲۰۰۰ پوند بمب را متوقف کرده‌ایم چراکه باور داریم آن‌ها نباید بر روی مناطق پرجمعیت انداخته شوند.

سالیوان تاکید کرد که دولت بایدن در حال رایزنی با اسرائیل است و همچنان مدعی شد که از نظر واشنگتن یک عملیات نظامی گسترده در رفح اشتباه است، چراکه تهدیدی علیه جمعیت غیرنظامی عظیم در این منطقه محسوب می‌شود.

کد خبر 6105751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      مرگ برامریکاخاین مرگ برفرانسه مرگ برانگیزی خبیث خدالعنت شان کنددروغ میگویدنتان یهودیه حرف من گوش نمی کنه تمام هرچه ظلم دردنیانیست بادستورامریکا انجام میشه
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      هدف آمریکا این است که ما و اسراییل و همپیمانانمان همه ی زن و کودک غیر نظامی را هر جور دلمون خواست در هر جای دنیا بکشیم و کسی هم حق اعتراض ندارد اگر اعتراض کند تروریست است این منطق جنایت کاران است و آنها با صلح و ثبات دنیا و حقوق انسانها را به بازی گرفتن ومیانه ای با آن ندارند ومیگن ما همه ی صلاح ها