۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

مردمی بودن رمز ماندگاری ترویج و تبلیغ دین است

مردمی بودن رمز ماندگاری ترویج و تبلیغ دین است

لاهیجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: مردمی بودن رمز ماندگاری ترویج و تبلیغ دین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نجفی شامگاه دوشنبه در نشست با بانوان فعال فرهنگی، تبلیغی و قرآنی لاهیجان با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی سازمانی حاکمیتی بوده و وظیفه سیاست گذاری، جریان سازی و گفتمان سازی را بر عهده دارد، اظهار کرد: وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد گفتمان دینی و انقلابی است.

وی سیاستگذاری‌های فکری و راهبردهای کلی را از دیگر وظایف سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: سازمان تبلیغات نقش راهبری و هماهنگی دارد و مجموعه‌های فرهنگی پیش برنده مسائل فرهنگی نظام بوده و هست.

نجفی با اشاره به اینکه از صدر اسلام تا امروز ترویج و تبلیغ دین مردمی بوده و رمز ماندگاری دین نیز مردمی بودن آن است، بیان کرد: فعالیت فرهنگی نباید معطل بیت المال بماند بلکه و باید متکی به مردم اداره شود، از این رو باید گفت فعالیت فرهنگی مسؤولان نباید جای فعالیت مردمی را بگیرد بلکه باید در کنارشان قرار و نمود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان تصریح کرد: اگر چه اداره فعالیت فرهنگی توسط مردم همراه با سختی و مشقت بوده و مروجان از آبروی خود برای ترویج دین خرج کرده اما این مسیر ماندگار است.

کد خبر 6105768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha