۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۲۵

کدخدایی:

نگاه هلال‌احمر در کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین بشردوستانه بود

نگاه هلال‌احمر در کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین بشردوستانه بود

عضو حقوقی شورای نگهبان گفت: نگاه هلال‌احمر در کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین بشردوستانه بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقی شورای نگهبان و دبیر کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل بشردوستانه در غزه؛ در نشست تقدیر از برگزار کنندگان این کنگره گفت: کار خیر و هدفمند که بتواند به نتیجه برسد باید به موقع انجام شود گاهی اوقات اگر این زمان شناسی از دست برود نمی‌تواند به نتیجه مطلوب برسد.

وی در ادامه افزود: در مقابل این همه وحشیگری و جنایت رژیم صهیونیستی خط مقاومت ادامه پیدا کرده است و باعث شده که افکار عمومی‌بر علیه اقدامات رژیم صهیونیستی باشند.

کدخدایی خاطرنشان کرد: روح مقاومت به برکت انقلاب اسلامی در محور مقاومت دمیده شد و همچنان شاهد مقاومت مردم غزه در برابر رژیم تا دندان مسلح اسرائیل هستیم. در دانشگاه‌های جهان دانشجویان به دفاع از مردم غزه برخاسته اند.

وی با بیان اینکه افکار عمومی در این درگیری علیه رژیم صهیونیستی است خاطرنشان کرد: این امر نشان دهنده استمرار در مقاومت است. امروز می‌توانیم با افتخار بگوییم که محور مقاومت در این درگیری پیروز شده است.

کد خدایی گفت: ایستادگی مردم مظلوم و بدون سلاح غزه در برابر رژیم صهیونیستی ستودنی است. برگزاری کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل بشردوستانه در غزه یک اقدام مناسب از سوی هلال احمر با نگاه بشردوستانه بود.

کد خبر 6105801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha