۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۰۲

امام‌جمعه قم:

کمک به محرومان باید با حفظ کرامتشان باشد

کمک به محرومان باید با حفظ کرامتشان باشد

قم- امام جمعه قم با بیان اینکه بخشی از تأمین امنیت با رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و حمایت از محرومان تأمین می‌شود، گفت: کمک به محرومان باید به‌گونه‌ای باشد که کرامت فرد حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نیازمندان استان قم با همکاری آستان مقدس بانوی کرامت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه استان قم با حضور آیت الله سعیدی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد.

آیت‌الله سعیدی در این نشست با بیان اینکه کمک به محرومان و نیازمندان در همه جای عالم وجود دارد؛ ولی اهداف و مقاصد متفاوت است گفت: کمک‌هایی که در کشورهای دیگر می‌شود با اهداف تبلیغاتی و مقاصد سیاسی صورت می‌گیرد و نمونه آن را در قضایایی که در فلسطین اتفاق میفتد مشاهده می‌کنیم که به‌راحتی هزاران انسان بی‌گناه را می‌کشند بعد برای نجات یک پرنده فیلم می‌سازند و تبلیغات می‌کنند و حرف از حقوق بشر می‌زنند.

وی با بیان اینکه بخشی از تأمین امنیت با رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و حمایت از محرومان تأمین می‌شود، گفت: ورود سپاه پاسداران به بحث کمک به محرومان با دلیل منطقی، قرآنی، روایی و اهل بیتی صورت‌گرفته است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه کمک به محرومان و نیازمندان و خدمت به بندگان خدا از نعمت‌های خداوند است، گفت: کمک به محرومان که در دین به آن توصیه شده است باید به‌گونه‌ای باشد که کرامت فرد حفظ شود.

وی بر تعاون و همکاری در کارهای خیر تأکید کرد و افزود: همان‌طور که دشمنان ما در گناه و دشمنی با ما با هم همکاری می‌کنند ما نیز باید در کارهای خیر با هم همکاری کنیم؛ زیرا برکات زیادی در همکاری نهفته است.

کد خبر 6105810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha