۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۱۹

مدیرکل تعاون مازندران:

«رویداد اشتغال» در سفر دولت به مازندران برپا می شود

«رویداد اشتغال» در سفر دولت به مازندران برپا می شود

ساری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری رویداد اشتغال و میز ارتباط مردمی همزمان با سفر رییس جمهور در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی سفر دولت به مازندران اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان «میز ارتباطات مردمی» در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم شریف استان می‌توانند روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر و روز جمعه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ عصر به صورت حضوری و چهره به چهره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در ساری، خیابان شهبند مراجعه کنند.

باقری افزود: جامعه کار و تولید استان می‌توانند مشکلات خود در زمینه اشتغال، تعاون، روابط کار و … را با نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران و همچنین معاونین وی در میان بگذارند.

گفتنی است سیدمحمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع و امیرعلی اوسط، رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی و به عنوان نمایندگان وزیر در این سفر حضور دارند.

دومین سفر استانی دولت به مازندران روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

کد خبر 6105813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha