۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۹

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری خردادماه آغاز شد

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری خردادماه آغاز شد

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای (یکم تا ۱۸ خرداد ماه)، از امروز ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری در همه محورها (مسیرهای رفت تا ۱۸ خرداد و مسیرهای برگشت تا ۱۹ خرداد) از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

پیش‌فروش حضوری بلیت‌های بازه زمانی یاد شده از ساعت ۱۷ امروز (۲۵ اردیبهشت) از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌شود.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با شماره (۰۲۱۵۱۴۹) تماس بگیرند یا به «سامانه اینترنتی» مراجعه کنید.

پیش فروش بلیت قطارهای رجا

همچنین پیش فروش بلیت قطار مسافری رجا برای بازه (یکم تا ۱۸ خردادماه) در تمام محورها برای مسیرهای رفت تا تاریخ (۱۸ خرداد ماه) و برای مسیرهای برگشت تا (۱۹ خردادماه)، از ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت)، از طریق درگاه سرویس‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت انجام می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، برای فروش حضوری بلیت قطار مسافری رجا در بازه زمانی ذکر شده، ۳ ساعت پس‌از فروش اینترنتی، از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت از طریق کلیه دفاتر مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام خواهد شد.

همچنین، هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و… می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن (۱۵۳۹) تماس حاصل کرده یا به «نشانی» مراجعه کنید.

کد خبر 6105864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha