۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹

دو شغله بودن رئیس فدراسیون ناشنوایان دردسر می شود؟

دو شغله بودن رئیس فدراسیون ناشنوایان دردسر می شود؟

رئیس فدراسیون ناشنوایان در شرایطی انتخاب شد که همزمان ریاست هیات چوگان استان تهران را هم برعهده داشت و از این مسوولیتش استعفا نکرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات فدراسیون ورزش ناشنوایان روز ۲۱ اسفند ماه ۱۴٠۲ برگزار شد و مصطفی نکولعل‌آزاد با کسب ۳۵ رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش ناشنوایان انتخاب شد.

طبق آیین نامه انتخابات فدراسیونهای ورزشی نفرات کاندیدای ریاست فدراسیونها برای حضور در انتخابات نباید هیچ سمت ریاست و سرپرستی داشته باشند و در این صورت حهت پرهیز از تعارض منافع و مشکلات دوشغله بودن باید پیش از حضور در انتخابات از سمت خود استعفا دهند. این در حالیست که این قانون صریح و روشن در انتخابات فدراسیون ناشنوایان به شکلی عجیبی نادیده گرفته شد.

مصطفی نکو لعل آزاد پیش از حضور در فدراسیون ناشنوایان به عنوان رئیس هیات چوگان تهران فعالیت می کرد و پس از اینکه تصمیم به حضور در انتخابات ناشنوایان گرفت، بدون اینکه از سمت خود استعفا دهد، در انتخابات شرکت کرد و رئیس شد. آنچه زیر پا گذاشتن علنی قانون به شمار می رود.

این عبور از قانون می تواند صندلی ریاست فدراسیون ورزش ناشنوایان را مورد تهدید قرار دهد و زمینه را برای شکایت احتمالی کاندیداهای دیگر فراهم کند. آنچه در صورت رخ دادن می تواند انتخابات ۲۱ اسفند سال گذشته را نیز زیر سئوال برده و این فدراسیون را هم به جمع فدراسیون های غیرقانونی و بلاتکلیف اضافه کند. باید منتظر ماند و دید که سرانجام این بی قانونی در فدراسیون ناشنوایان به کجا ختم خواهد شد.

کد خبر 6105980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha