۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹

تداوم بارش‌های رگباری تا ده روز آینده در اکثر نقاط کشور

تداوم بارش‌های رگباری تا ده روز آینده در اکثر نقاط کشور

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا هفته آینده و بارش‌های سیل‌آسا و شدید در برخی استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی امروز همچنین در مناطق مرکزی و شرقی کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک روی می‌دهد.

روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش‌ها در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، کرمان، نیمه شمالی فارس، بوشهر، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.

همچنین، میزان بارندگی طی آخر هفته در نیمه جنوبی کشور ضعیف بوده و در شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش‌ها شدید است و روز جمعه در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در نوار شرقی کشور این وضعیت تا ده روز آینده ادامه دارد و در غرب گیلان، شمال خراسان رضوی و شرق خراسان شمالی بارش‌ها شدید است.

شنبه هفته آینده به‌تدریج از میزان بارش‌ها در نوار شرقی و سواحل دریای خزر کاسته شده و در شمال غرب افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد.

کد خبر 6105994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha