۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران خبر داد؛

ساماندهی انشعابات برق کامیاران با نصب ۲۲۰ جعبه انشعاب کامپوزیتی

ساماندهی انشعابات برق کامیاران با نصب ۲۲۰ جعبه انشعاب کامپوزیتی

کامیاران_مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران از ساماندهی انشعابات برق کامیاران با نصب ۲۲۰ جعبه انشعاب کامپوزیتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وریا شیروانی ظهر سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اظهار کرد: در راستای ساماندهی انشعابات مشترکین و ارتقای زیبایی ظاهری شبکه برق، ۲۲۰ جعبه انشعاب کامپوزیتی بر روی کابل‌های خودنگهدار در سطح این شهرستان نصب شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران در ادامه گفت: نصب جعبه‌های انشعاب کامپوزیتی نیز در راستای زیباسازی مبلمان شهری و ساماندهی شبکه برق انجام شده است و همچنین این جعبه‌ها ظاهری مدرن‌تر و زیباتر نسبت به کانکتورهای قبلی دارند و به کاهش شلوغی و آشفتگی در شبکه برق کمک می‌کنند.

شیروانی تصریح کرد: استفاده از کابل‌های خودنگهدار به جای سیم‌های مسی و آلومینیوم آلیاژی، مزایای متعددی از جمله عایق‌بندی بهتر، مقاومت بیشتر در برابر شرایط آب و هوایی، و نیاز به نگهداری کمتر را به همراه دارد.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران در پایان ابراز امیدواری کرد که با ادامه این اقدامات، شاهد ارتقای کیفیت خدمات برق‌رسانی به مردم کامیاران و افزایش رضایت‌مندی مشترکین باشیم.

گفتنی است؛ مزایای نصب جعبه‌های انشعاب کامپوزیتی، شامل عایق‌بندی بهتر، مقاومت بیشتر در برابر شرایط آب و هوایی و کاهش شلوغی و آشفتگی است.

کد خبر 6106104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha