۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴

در نشست خبری اعلام شد؛

حضور پررنگ دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت در ایران‌هلث ۱۴۰۳

حضور پررنگ دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت در ایران‌هلث ۱۴۰۳

دبیر بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌هلث گفت: امسال با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد حضور قابل توجه شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت در ایران‌هلث هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس در نشست خبری نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳ با اشاره به برگزاری این نمایشگاه توسط پارک فناوری پردیس گفت: این نمایشگاه با حضور حداکثری شرکت‌های حوزه سلامت خصوصا در تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته، حضور حداکثری هیأت‌های خارجی با هدف توسعه صادرات محصولات حوزه سلامت در دستور کار ایران‌هلث ۱۴۰۳ بوده است.

ریس پارک فناوری پردیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با توجه به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی در ایران‌هلث ۱۴۰۳ گفت: پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجمع شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت اعم از دارو و تجهیزات پزشکی، حضور حداکثری شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان این حوزه را در این نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده است.

صفاری‌نیا از ایجاد بستری برای تعامل بین دولت و بخش خصوصی در ایران‌هلث ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی، نهادهای دولتی حوزه سلامت، معاونت علمی ریاست جمهوری و سایر نهادهای حاکمیتی حوزه سلامت در نمایشگاه ایران‌هلث حضور دارند.

رییس پارک فناوری پردیس از برگزاری رویدادهای جانبی در نمایشگاه ایرن‌هلث خبر داد و گفت: این نشست‌ها با هدف بیان و رفع نیازهای حوزه سلامت برگزار می‌شود.

همچنین در این نشست، مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس و رییس شورای سیاستگذاری نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳ با توجه به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی در ایران‌هلث ۱۴۰۳ گفت: پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجمع شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت اعم از دارو و تجهیزات پزشکی، حضور حداکثری شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان این حوزه را در این نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده است.

صفاری‌نیا از ایجاد بستری برای تعامل بین دولت و بخش خصوصی در ایران‌هلث ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی، نهادهای دولتی حوزه سلامت، معاونت علمی ریاست جمهوری و سایر نهادهای حاکمیتی حوزه سلامت در نمایشگاه ایران‌هلث حضور دارند.

حضور بیش از ۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی در ایران هلث ۱۴۰۳

امین رضا خالقیان دبیر بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌هلث نیز با اشاره به رشد ۶۲ درصدی حضور شرکت‌های حوزه سلامت در ایران‌هلث ۱۴۰۳ گفت: ۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی از ۲۳ هزار مترمربع نمایشگاه، برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد حضور قابل توجه شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت در ایران‌هلث هستیم. این شرکت‌ها هم در قالب پاویون‌های پارک‌های فناوری و هم به صورت مجزا در این نمایشگاه حضور دارند.

خالقیان ادامه داد: در ایران‌هلث ۱۴۰۳ با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سالن مجزایی برای استارتاپ‌های حوزه سلامت در نظر گرفته شده است. تاکنون حضور ۳۵ استارتاپ در نمایشگاه قطعی شده است.

دبیر نمایشگاه ایران‌هلث گفت: بیش از ۱۰۰ مهمان خارجی در قالب تورهای تخصصی از ۱۰ کشور به عنوان بازدید کننده در این نمایشگاه حضور دارند.

وی در خصوص رویدادهای جانبی این نمایشگاه نیز گفت: بیش از ۶۰ رویداد جانبی اعم از پنل‌های تخصصی، کارگاه، نشست عرصه فناوری و معرفی نیازهای فناورانه با مدیریت شبکه فن‌بازار ملی ایران برنامه‌ریزی شده است.

خالقیان از برپایی میز خدمت سه نهاد دولتی در ایران‌هلث خبر داد و گفت: اداره کل تجهیزات پزشکی، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت صمت با برپایی میز خدمت پاسخگوی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهند بود.

وی در پایان سخنانش گفت: با توجه به اینکه برگزاری نمایشگاه ایران‌هلث به مدت ۳ سال به پارک فناوری پردیس واگذار شده است، پیش ثبت‌نام نمایشگاه سال آینده نیز در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

رونمایی از ۱۵ محصول جدید حوزه سلامت در حاشیه افتتاحیه ایران هلث ۲۰۲۴

اسحاق عامری معاون فنی اداره کل تجیهزات پزشکی نیز در این نشست گفت: در نمایشگاه ایران هلث امسال از ۱۵ محصول جدید فناورانه در حوزه سلامت رونمایی خواهد شد.

وی از برگزاری همایش مدیران تجهیزات پزشکی سراسر کشور در ایران هلث ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: میز خدمت این اداره کل نیز در زمان برگزاری نمایشگاه برپا می شود.

بر اساس این گزارش، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌هلث با حضور فعالان حوزه سلامت و با راهبری پارک فناوری پردیس روزهای ۲۹ اردیبهشت الی ۱ خرداد ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6106216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha