۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴

از کجا صندل عمده ارزان صادراتی بخریم؟

از کجا صندل عمده ارزان صادراتی بخریم؟

با ادامه این مطلب همراه باشید تا به شما بگوییم که از کجا صندل عمده ارزان صادراتی می توان خرید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این روزها خرید بی دردسر انواع صندل عمده و دمپایی عمده به صورت آنلاین با وجود تعداد زیاد کلاهبرداری‌های اینترنتی کار سختی شده است، اما ما چک لیستی برای خرید مطمئن برای شما آماده کرده‌ایم:

یافتن برند معتبر و باسابقه حداقل ۱۰ ساله

داشتن مجوز فعالیت توسط وزارت صمت (این ماد)

داشتن شماره تماس ۰۹۱۲ و شماره دفتر مجموعه

داشتن شبکه‌های اجتماعی با سابقه فعالیت زیاد

داشتن دفتر فروش حضوری و کارمندان مورد اطمینان و دائمی

داشتن سایت با سابقه زیاد و معتبر در حال فعالیت در Google

محصولات قیمت مناسب ارزان (مناسب بازار هدف ما)

امکان عودت کالا (امکان برگرداندن کالا در صورت هرگونه مشکل)

داشتن سایت و شبکه‌های اجتماعی تمام محصولات به همراه قیمت

لیست قیمت آنلاین بروز و دسترس

پاسخگویی سریع و بموقعه

ارسال به دلخواه مشتری تمام باربری‌ها، پست، تیباکس، چاپار، اتوبوس

بیمه محصولات ارسالی

ارسال سریع و اکسپرس

داشتن تمام محصولات داخل انبار

تنوع بالا محصولات

داشتن محصولات جدید اکسپو ۲۰۲۴_۲۰۲۵

امکان خرید اقساطی محصولات

و...

جالب است بدانید تمامی این موارد جزوه خصوصیات شرکت کفش تزار مارکت است، پس شما می‌توانید به راحتی از یک مجموعه مطمئن محصولات بروز بازار با قیمت مناسب را خریداری کنید

فروش صندل عمده صادراتی ارزان ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ + ارسال به سرتاسر ایران

فروش صندل عمده در تهران، توسط تولیدی‌های این شهر انجام می‌شود. البته ناگفته نماند که برخی از فروشگاه‌های پاپوش در تهران هم، این کار را انجام می‌دهند. شهر تهران به دلیل موقعیت استراتژیک و بسیار خوبی که دارد، مکانی برای تهیه اجناس به شکل عمده است. بسیاری از فروشگاه‌های کفش و پاپوش، برای خرید اجناس خود، به تولیدی‌های این شهر مراجعه می‌کنند.

با وجود تولیدی دمپایی و صندل و کفش در شهر تهران، برخی ترجیح می‌دهند خرید خود را از فروشگاه‌های اینترنتی همچون تزار مارکت انجام دهند. این فروشگاه، تمامی اجناس خود را به شکل عمده به فروش می‌رساند.

بازار عمده فروشی صندل تهران

بازار عمده فروشان صندل در تهران، به یک جا خلاصه نمی‌شود. عده‌ای در بازار بزرگ تهران، برخی در خیابان ۱۵ خرداد و برخی هم در خیام و جاهای دیگر، فعالیت می‌کنند. افرادی که به هر دلیل دوست دارند صندل عمده خرید کنند، و به این عمده فروشان با قیمت بالا تنوع کم و امکان نداشتن مقایسه مراجعه کرده و خرید کنند. اما نباید فراموش کرد که خرید در تهران، تا چند روز کامل وقت شما را بگیرد. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که خرید اینترنتی از یک شرکت با سابقه مثل شرکت کفش تزار مارکت انجام دهید.

صندل عمده ارزان

خرید صندل عمده ارزان در صورتی امکان پذیر است که شما از طریق فروشگاه اینترنتی و تولیدی معتبر کفش تزار که فروش اینترنتی دارند، انجام دهید. اگر نگاهی به لیست کارخانه‌های دمپایی قم بیندازید، حتماً نام تزار مارکت را به عنوان یکی از بهترین‌ها خواهید دید و می‌توانید خرید ارزان قیمت انجام دهید.

خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم شرکت تزار مارکت

نکته مهم: تمامی مدل‌ها داخل پیج هستند، اما در دفتر مجموعه تزار بدلیل تنوع بالا محصولات فقط مقدار محدودی دسترس هستند (برای اطمینان از کیفیت محصولات)

برای خرید حضوری از مجموعه تزار مارکت می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و پنجشنبه ۹ الی ۱۵ به آدرس زیر مراجعه نمایید.

از کجا صندل عمده ارزان صادراتی بخریم؟

خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم تزار

آدرس خرید حضوری

شهر قم، خیابان عمار یاسر، روبروی پارکینگ شرقی حرم مطهر مجتمع تجاری زمزم طبقه ۲ واحد ۲۰۶

پخش عمده صندل زنانه خارجی

پخش عمده صندل زنانه خارجی، در بازارهای مختلف تهران قم توسط وارد کننده‌ها اصلی انجام می‌شود و شما می‌توانید این صندل‌ها و انواع دمپایی را از آن‌ها خرید کنید. اما پیشنهاد ما به شما، خرید از واردکننده و صادر کننده محصولات لوکس اصلی دست اول یعنی مجموعه شرکت کفش تزار می‌باشد که از طریق سایت تزار مارکت به آدرس www.tezarmarket.comامکان پذیر است. شما می‌توانید انواع دمپایی روفرشی، دمپایی پولیشی ( حوله‌ای )، دمپایی مجلسی، صندل عمده زنانه خارجی ۲۰۲۴ و۲۰۲۵ و هر پاپوش خارجی یا تولید داخل را با قیمتی بسیار با صرفه، خرید کنید.

از کجا صندل عمده ارزان صادراتی بخریم؟

فروش عمده صندل زنانه در تهران

فروش عمده صندل زنانه در قم و تهران، توسط تولیدی‌های این شهرها انجام می‌شود. کافیست تا نام و تلفن و آدرس یکی از آن‌ها را بدانید. به راحتی می‌توانید خرید خود را انجام داده و درب مغازه یا منزل، دریافت کنید. اما در صورتی که خرید خود را از فروشگاه‌های اینترنتی مانند تزار مارکت انجام دهید، امکان دیدن و مقایسه تعداد بسیار زیادی از صندل و دمپایی‌های اکثر موجود در بازار برای شما وجود دارد.

تولیدی دمپایی و صندل در تهران کم نیست اما تنوع کم قیمت‌های گزاف و قابل مقایسه نبودن محصولات از جمله مشکلات خرید از عمده فروشان است اما خرید اینترنتی از تزار مارکت، خیال شما را از بابت خیلی چیزها راحت می‌کند. مهم‌ترین آن، کیفیت و قیمت است. در تزار مارکت، قیمت‌ها به صرفه هستند و می‌توانید با تخفیفات ارائه شده، خرید عمده انجام دهید. دومین مزیت خرید به این شکل، صرفه جویی در وقت و زمان شماست. با این کار، دیگر نیازی به رفت و آمد و صرف کردن وقت بسیار زیاد، ندارید.

مرکز فروش عمده صندل زنانه

برای خرید صندل عمده زنانه، باید به مرکز فروش صندل تزار مارکت مراجعه کرد. خرید از این مرکز، می‌تواند ارزان‌تر انجام شود. اگر شما خرید صندل را از فروشگاه‌هایی انجام دهید که به قیمت تک به شما می‌فروشند، مطمئناً، هزینه بالاتری باید بپردازید. اما خرید از مرکز عمده فروش، یا تولیدی کفش تزار به صرفه‌تر خواهد بود.

تولیدی صندل زنانه ارزان

خانم‌ها در فصل بهار و تابستان، ترجیح می‌دهند به جای کفش‌های اسپرت و مجلسی، از صندل استفاده کنند. حتی در برخی از مهمانی‌ها نیز، صندل به پا می‌کنند. به همین دلیل، فروش صندل در این دو فصل، بسیار بالاست و خرید و فروش این محصول، می‌تواند بسیار سود ده باشد. اگر صندل عمده زنانه ارزان می‌خواهید، باید وارد سایت یا پیج‌های تزار مارکت شوید و خرید عمده انجام دهید. در این فروشگاه می‌توانید انواع صندل زنانه و مردانه را با کمترین قیمت و تخفیفات ویژه، تهیه کنید.

خرید انواع صندل عمده ارزان+ ارسال سرتاسر ایران (زیر نظر وزارت صمت این ماد)

شرکت تزار مارکت برای رفاه حال مشتریان وفادار خود (جلوگیری از سفر بی مورد برای خرید حضوری) و ایجاد خدمات بهتر سهولت و راحتی خرید صندل عمده ارزاننمایشگاه فروش مجازی تمام محصولات داخل تمام شبکه‌های مجازی راه اندازی کرده، شما به راحتی در هر زمان و مکانی می‌توانید یک خرید آسان عالی و باکیفیت داشته باشید

همچنین فقط در صورت خرید اینترنتی می‌توانید در صورت هرگونه مشکل محصول، کالا را از طریق پست به شرکت بازگردانید

دقت نمایید تمامی محصولات شرکت تزار مارکت داخل تمامی پیج ها و کانال‌های تلگرام ایتا، روبیکا، اینستاگرام و واتساپ است و ارسال به سرتاسر ایران زیر نظر وزارت صنعت معدن تجارت (این ماد داخل سایت تزار مارکت) انجام می‌شود.

ارسال خرید اینترنتی چگونه است؟

ارسال بارها تزار مارکت معمولاً از طریق باربری به درخواست مشتری (وطن، یاسر امین، جهان پیام و…)، پست، تیباکس، چاپار، اتوبوسرانی، و... انجام می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6106221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha