۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲

رییس جمعیت هلال احمر کشور:

۹۰۰ آمبولانس وخودروی نجات در بین استانها توزیع می شود

۹۰۰ آمبولانس وخودروی نجات در بین استانها توزیع می شود

ارومیه- رییس جمعیت هلال احمر کشور از توزیع ۹۰۰ آمبولانس و خودروی نجات در بین استان های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیر حسین کولیوند ظهر سه شنبه در آئین اختتامیه هفته هلال احمر که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد، ارتقا تجهیزات بروز و پیشرفته را از اولویت‌ها دانست و افزود: ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات ترخیص شده و بزودی سهمیه استان‌ها توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: تعداد داوطلبین جمعیت هلال احمر کشور از ۴۶۰ هزار نفر، امروز به بیش از ۳ میلیون نفر رسیده است که اتفاق بسیار بزرگی است.

کولیوند تاکید کرد: آموزش‌های تخصصی و مهارت افزایی در جمعیت هلال احمر کشور ادامه دارد.

وی منابع انسانی را اصلی ترین سرمایه جمعیت هلال احمر دانست و گفت: با هدف حفظ کرامت نیروی انسانی این مجموعه، بیمه و افزایش حقوق داوطلبین را در دستور کار قرار دادیم و ۲۰ هزار امدادگر بیمه شدند.

کولیوند، تولید دارو و اعضای مصنوعی هوشمند، فعالیت ۲۰۰ مرکز توانبخشی و وجود مراکز آموزشی را از افتخارات جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد و گفت: با حمایت رئیس جمهور، دانشگاه بین المللی نسل سوم هلال احمر راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی گفت: در اربعین سال گذشته، امدادگران و داوطلبین جمعیت هلال احمر کشور در ۳۲ ایستگاه سلامت و ۴ بیمارستان فعال بوده و امدادرسانی به زائرین حسینی را انجام می‌دادند.

کد خبر 6106271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha