۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴

رییس هیات کشتی استان زنجان خبرداد؛

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی از سوم خرداد در زنجان

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی از سوم خرداد در زنجان

زنجان-رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی، سوم و چهارم خردادماه امسال در مجموعه ۶ هزار نفری انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدی ظهر سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی روز سه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی، سوم و چهارم خردادماه امسال در مجموعه ۶ هزار نفری انقلاب زنجان برگزار می‌شود، گفت: تعدادی از استان‌های مختلف متقاضی میزبانی این رویداد مهم ورزشی بودند که با رایزنی‌های انجام گرفته میزبانی آن به زنجان سپرده شد.

وی افزود: تاکنون حضور کشورهای گرجستان، ارمنستان، قزاقستان و عراق در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در استان قطعی شده است و به احتمال فراوان ورزشکاران روسیه و ترکیه نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد.

محمدی با بیان اینکه در این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی را دارد و نفرات برتر به مسابقات جهانی آلبانی اعزام خواهند شد، گفت: ۱۶ تیم داخلی در این رخداد مهم حضور خواهند یافت.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان گفت: همکاری و مساعدت استانداری، شهرداری و شورای شهر زنجان موجب شد تا برنامه ریزی مطلوبی برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی انجام شود. ‌

محمدی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر مسابقات در زنجان اندیشیده شده است و طبق برآوردهای انجام گرفته در این برنامه ۳۵۰ میهمان داخلی و بین المللی شرکت خواهند کرد.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان گفت: حدود ۲۵ داور بین‌المللی، قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

کد خبر 6106426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha