۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷

انتقال ۵ نظامی مجروح بدحال به بیمارستانی در تل آویو+فیلم

انتقال ۵ نظامی مجروح بدحال به بیمارستانی در تل آویو+فیلم

مبارزان مقاومت در حال نبرد سنگین با نظامیان رژیم صهیونیستی هستند و تلفات سنگینی به اشغالگران وارد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع خبری از کشته و زخمی شدن شماری دیگر از نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که یک بالگرد، کشته و زخمی‌های صهیونیست را به بیمارستان بیلنسون در تل آویو منتقل کرده است.

مجروحان انتقال یافته به این بیمارستان حالشان وخیم گزارش شده است.

همزمان منابع صهیونیست اعلام کردند که ۵ نظامی زخمی به بیمارستان بیلنسون در تل آویو منتقل شده اند که جراحت آنها شدید است و یکی از آنها در کما به سر می‌برد.

دقایقی قبل ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۲۲ نظامی این رژیم طی ساعات گذشته خبر داد. این درحالی است که روز گذشته یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: ظرف یکسال بیش از ۱۵۰۰ نفر از فرزندانمان را از دست داده ایم که ۷۱۶ نفر از آنها را نظامیان تشکیل می‌دهند.

پیش از این نیز منابع صهیونیست اعلام کرده بودند که شمار صهیونیست‌ها کشته شده به ۷۰۰ و زخمی شدگان به بیش از ۲۰۰۰ نفر رسیده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه در سایه سیاست سانسور شدید تلفات نظامیان خود، به هلاکت ۶ نظامی در غزه که سه نفر از آنها را افسران تشکیل می‌دهند، اذعان کرد.

نتایج تحقیقات و مطالعات مراکز مربوطه رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که شمار زیادی از صهیونیست‌ها بعد از جنگ غزه دچار اختلال و آسیب‌های شدید روانی شده و اعتیاد آنها به الکل و مواد مخدر افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی درحالی این آمار را از تلفات جانی و روانی نظامیان خود منتشر کرده که بسیاری از رسانه‌های صهیونیست فاش می‌کنند آمار واقعی این تلفات که توسط نهادهای مربوطه همچون بیمارستان‌ها اعلام می‌گردد چند برابر آماری است که ارتش رژیم صهیونیستی بیان می‌کند و این ارتش همچنان در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌ها و پنهان کردن آمار واقعی تلفات است.

کد خبر 6106437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha