۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰

در گفت‌وگو با مهر مطرح‌ شد:

فشار روی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/فقط به ۹۰ دقیقه فکر کنند

فشار روی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/فقط به ۹۰ دقیقه فکر کنند

کاپیتان پیشین پرسپولیس با اشاره به رقابت این تیم با استقلال در قهرمانی گفت: پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد که اگر ذهن خود را فقط به ۹۰ دقیقه‌هایی که بازی دارند بگذارند موفق می‌شوند.

مجتبی محرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره رقابت تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال در مسیر قهرمانی لیگ برتر فوتبال گفت: وقتی دو تیم ریشه دار و پرطرفدار با یکدیگر رقابت می‌کنند نشانه خیلی خوبی از فوتبال پایتخت است. به هر حال هر دو تیم میلیون‌ها هوادار دارند که در گرفتاری‌های مختلف این روزها حالا سرگرم شده‌اند و امیدوار هستند بتوانند قهرمان شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با توصیه به بازیکنان فعلی این تیم افزود: من فکر می‌کنم اگر بازی خودشان را کنند هم هوادار لذت می‌برد و هم تیم به نتیجه دلخواه که انشاالله قهرمانی است می‌رسد. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد که اگر ذهن خودشان را فقط به ۹۰ دقیقه‌هایی که بازی دارند بگذارند و تمام موارد مختلف را در این دو سه هفته باقیمانده رعایت کنند می‌توانند به جامی که هواداران پرسپولیس انتظار دارند بار دیگر برسند.

محرمی در خصوص رقابت با آبی‌پوشان پایتخت گفت: من نمی‌خواهم هیچ صحبتی درباره تیم حریف که استقلال است داشته باشم. به هر حال آنها هم هواداران خودشان را دارند. من فقط می‌گویم اتفاقاً فشار روی پرسپولیس به نوعی بیشتر از استقلال هم می‌تواند باشد چون فصل گذشته قهرمان شدند و طبیعی است که طرفداران چشم انتظار تکرار جام باشند اما این کار واقعاً سخت است.

او درباره عملکرد اوسمار ویه را سرمربی برزیلی پرسپولیس تاکید کرد: باید کنار تیم بود تا بتوان از همه چیز مطلع بود و نظر داد. من الان یک هوادار هستم و برای یک طرفدار هم چیزی جز موفقیت تیم مهم نیست.

فشار روی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/فقط به ۹۰ دقیقه فکر کنند

کد خبر 6106441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ن IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      پرتپلیس برای از دست دادن چیزی نداره، فاصله ش با سپاهان زیاده. می خواد تمام فشار روحی ش رو بندازه روی دوش رقبای خودش، استقلال، بعد مس رفسنجان هست که مثل اینکه پرتها احساس خطر کردند و حالا می خوان پرونده سازی کنن براشون. بعد نوبت کدام شون می شه.‌