۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴

کرملین:

بازداشت هر یک از شهروندان آمریکایی در روسیه جزئیات خاصی دارد

بازداشت هر یک از شهروندان آمریکایی در روسیه جزئیات خاصی دارد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: بازداشت هر یک از شهروندان آمریکایی در روسیه جزئیات خاصی دارد و لذا نمی‌توان درباره آن ها اظهارنظر کلی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانوستی، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مسکو قصد دارد به تمامی اهداف خود در چارچوب عملیات ویژه دست یابد.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص ادامه داد: تمام اتهامات اروپا علیه روسیه بی اساس است و مسکو قاطعانه تمامی آنها را رد می کند. مسکو ساز و کاری برای تبادل اطلاعات با رژیم کی یف ندارد و در حال حاضر چنین چیزی امکان پذیر نیست.

دیمیتری پسکوف گفت: در مورد بازداشت شهروندان آمریکایی در روسیه امکان اظهارنظر کلی وجود ندارد، هر مورد جزئیات خاص خود را دارد... از سفر «بلینکن» (وزیر دفاع آمریکا) به کی یف و همچنین از عصبانیت کی یف، اروپا و ایالات متحده از عملیات نظامی ویژه، مطلع هستیم.

وی در ادامه افزود: اعمال ممنوعیت واردات اورانیوم (از مسکو) توسط بایدن برای صنعت هسته ای روسیه مهم و حیاتی نیست. صنعت هسته‌ای روسیه یکی از پیشروترین ها در جهان است، ما به توسعه آن ادامه خواهیم داد.

این مقام کرملین خاطرنشان کرد: رخدادهای جاری در کشور گرجستان موضوع داخلی این کشور است و روسیه قصد دخالت در آن را ندارد.

کد خبر 6106563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha