۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷

استاندار سمنان:

محل برگزاری امتحانات نهایی استان سمنان به امکانات مناسب تجهیز شود

محل برگزاری امتحانات نهایی استان سمنان به امکانات مناسب تجهیز شود

سمنان- استاندار سمنان خواستار برگزاری هر چه مطلوب‌تر امتحانات نهایی در استان شد و گفت: محل‌های برگزاری امتحانات باید به امکانات مناسب و به‌روز تجهیز شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه برگزاری هر چه مطلوب‌تر امتحانات نهایی باید در اولویت قرار گیرد، ابراز داشت: تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای این مهم بسیج شود.

وی افزود: به‌سازی و مدیریت سیستم‌های سرمایشی و امکانات رفاهی در سالن‌های برگزاری امتحانات نهایی باید بررسی و نواقص در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای برگزاری امتحانات در استان توسط اداره کل آموزش و پرورش باید تکمیل شوند، ابراز داشت: دانش آموزان نباید هیچ‌گونه دغدغه و استرسی نداشته باشند.

هاشمی ضمن بیان اینکه استحکام بنا، ساخت مدارس و نوسازی مدارس با جدیت بیشتری باید در استان پیگیری شود، تصریح کرد: از دستگاه‌ها نیز انتظار می‌رود تا آموزش و پرورش در این کار خیر همراهی کنند.

وی افزود: امروز باید به سمتی گام برداریم تا در راستای مدیریت آسیب‌های اجتماعی بتوانیم انجام اقدامات فرهنگی را به سوی مدارس سوق دهیم.

کد خبر 6106584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha