۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۶

تا پایان هفته؛

آسمان استان بوشهر بارانی است

آسمان استان بوشهر بارانی است

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:از امروز تا پایان هفته در برخی نقاط استان در برخی ساعات با رشد ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد مورد انتظار است.

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا روز پنج شنبه با افزایش سرعت وزش بادهای جنوبی، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از امروز تا پایان هفته در برخی نقاط استان در برخی ساعات با رشد ابر، وقوع رگبار باران، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش تندباد مورد انتظار است.

وی گفت: آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و وزش باد گاهی گردوخاک، در برخی نقاط رگبار پراکنده باران، رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و امروز در هنگام وزش تندباد بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا در قسمت‌های شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی متر و در مناطق مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ امروز گاهی تا ۲۴۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6106606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha