۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۶

رییس پلیس راه شمالی استان فارس:

۳ نفر در تصادفات ۲۴ ساعت اخیر در فارس کشته شدند

۳ نفر در تصادفات ۲۴ ساعت اخیر در فارس کشته شدند

شیراز - رییس پلیس راه شمالی استان فارس بیان کرد: تنها در دو فقره از تصادفات در استان فارس طی ۲۴ ساعت اخیر ۳ نفر کشته شده و ۵ تن نیز مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی عصر سه شنبه ابتدا بیان کرد: واژگونی زانتیا در محور مواصلاتی دشت ارژن - شیراز یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس بیان کرد: مأموران پلیس‌راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک حادثه رانندگی در محور مواصلاتی دشت ارژن شیراز مطلع و بلافاصله به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند سواری زانتیا با ۴ سرنشین در حال حرکت بوده که از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه یک نفر فوت شد و ۳ سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند، تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را، تجاوز از سرعت مطمئنه از سوی راننده تشخیص داده‌اند.

واژگونی پژو ۲ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در ادامه گفت: مأموران پلیس‌راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک حادثه رانندگی در محور مواصلاتی داراب - شیراز مطلع و بلافاصله به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی صحنه متوجه شدند سواری پژو با ۴ سرنشین در حال حرکت بوده که از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر فوت و ۲ سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند، تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را، عدم توجه به جلو از سوی راننده تشخیص داده‌اند.

کد خبر 6106659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha