۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۱

طحان‌نظیف:

بخشی از تاریخ این سرزمین به مجاهدت شهدا باز می‌گردد

بخشی از تاریخ این سرزمین به مجاهدت شهدا باز می‌گردد

سخنگوی شورای نگهبان در بازدید از غرفه نشر شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: بخش زیادی از تاریخ این سرزمین به مجاهدت و از خودگذشتگی شهدا بازمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید هادی طحان نظیف، در بازدید از غرفه نشر شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: توفیقی بود تا در این غرفه حضور پیدا کنیم زیرا واقعیت این است که بخش زیادی از تاریخ این سرزمین به مجاهدت و از خودگذشتگی شهدا بازمی‌گردد؛ عزیزانی که از جان شیرین خود گذشتند و آن را تقدیم انقلاب کردند تا ما در یک فضای آرام بتوانیم فکر کنیم و هر روز گام‌های جدی‌تری در جهت ارتقا وضعیت مردم برداریم.

وی ادامه داد: هر شهیدی، هر خاطره‌ای و هر زندگی‌نامه‌ای و آنچه که بر او گذشته بخشی از تاریخ این سرزمین است و تا وقتی که این خاطرات و سوابق ماندگار و مکتوب نشود، نمی‌توانیم یک تصویر جامع از تاریخ کشورمان احصا کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: از قلم‌ها و قدم‌هایی که در این مسیر برداشته می‌شود تشکر می‌کنم و آرزوی توفیقات روزافزون برای شما دارم و امیدوارم همه ما در مسیر شهدا بوده و عاقبت ما هم به شهادت ختم شود.

وی اظهار کرد: هر غرفه‌ای حال و هوای خاص خود را دارد اما غرفه نشر شاهد که به یاد و نام شهداست حس و حال دیگری دارد و بوی آنها از لابلای کتاب‌ها استشمام می‌شود که جای بسی خرسندی است.

کد خبر 6106668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha