۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶

کمین مبارزان گردان‌های قدس برای نظامیان صهیونیست

کمین مبارزان گردان‌های قدس برای نظامیان صهیونیست

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از سرنگونی پهپاد صهیونیستی در شرق خان‌یونس و در اختیارگرفتن آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که یک پهپاد صهیونیستی از نوع «ایوو مکس» را در آسمان خان‌یونس سرنگون کرده و کنترل آن را به دست گرفته است.

همچنین مبارزان گردان‌های قدس پس از آنکه طی یک عملیات کمین، نظامیان صهیونیست را به یکی از خانه‌ها در خیابان «صلاح الدین» در شهرک «الزیتون» شهر غزه کشاندند، با آنان درگیر شدند.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قدس با گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی که در داخل آپارتمانی مسکونی در اردوگاه جبالیا سنگر گرفته بودند درگیر شدند و شماری از آنان را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را نیز زخمی کردند.

گروهی دیگر از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز که در آپارتمانی مسکونی در خیابان «ابو العیش» در اردوگاه جبالیا سنگر گرفته بودند از سوی مبارزان گردان‌های قدس با نارنجک‌های ضدنفر «برق» هدف قرار گرفتند.

همچنین نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم»، شرق جبالیا و اطراف شهرک «برزیل» در شرق رفح از سوی مبارزان گردان‌های قدس هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفتند.

گردان‌های «المجاهدین» نیز از درگیری شدید مبارزان این گردان‌ها با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

نیروهای «شهید عمر القاسم» نیز اعلام کرد که نظامیان صهیونیستِ نفوذکرده به اطراف مسجد «حسن البنا» در شهرک الزیتون واقع در شرق شهر غزه را با موشک‌های کوتاه‌برد «۱۰۷» هدف قرار داده است.

علاوه بر این مبارزان این گروه مقاومت فلسطین، یک بسته انفجاری را به روی یکی از نفربرهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «برزیل» منفجر کردند و در خیابان جورج واقع در شهرک «الجنینه» در شرق شهر رفح با پیاده‌نظام دشمن صهیونیست به شدت درگیر شدند.

تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» نیز از درگیری بسیار شدید با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) دهانه یکی از تونل‌های از پیش بمب‌گذاری شده را در اطراف ایستگاه قدس در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به روی نظامیان صهیونیست منفجر کردند و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

مبارزان گردان‌های قسام همچنین در عملیاتی ترکیبی در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه، یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند و پس از آن ۷ نظامی صهیونیست حاضر در پشت این تانک را از نزدیکترین فاصله ممکن از پای درآوردند.

همچنین یک بولدوزر نظامی «دی ۹» در شرق رفح، یک بولدوزر نظامی «دی ۹» دیگر در شمال جبالیا، یک تانک «مرکاوای ۴» در شرق جبالیا و یک نفربر و ۲ تانک مرکاوا در شرق جبالیا از سوی مبارزان گردان‌های قسام هدف قرار گرفتند.

جنگ‌افزارهای صهیونیستیِ نفوذکرده به شرق شهر جبالیا نیز هدف حملات خمپاره‌ای گردان‌های قسام قرار گرفتند.

گردان‌های قسام موقعیت توپخانه هویتزر ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در شمال شرق نوار غزه با خمپاره سنگین هدف قرار داد.

یک نظامی صهیونیست نیز در محور پیشروی شرق شهر جبالیا از سوی تک‌تیراندازان گردان‌های قسام هدف قرار داده شد.

کد خبر 6106690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha