۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۴

ایران و ویتنام تفاهم‌نامه همکاری‌های انتظامی امضا کردند

ایران و ویتنام تفاهم‌نامه همکاری‌های انتظامی امضا کردند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ژنرال تولام وزیر امنیت عمومی ویتنام، تفاهم‌نامه همکاری‌های جامع انتظامی امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ژنرال تولام وزیر امنیت عمومی ویتنام، تفاهم‌نامه همکاری‌های جامع انتظامی امضا کردند.

وزیر امنیت عمومی ویتنام در این مراسم بر توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه و چندجانبه به ویژه در زمینه همکاری‌های جامع پلیسی میان ایران و ویتنام تاکید کرد.

ژنرال تولام روابط دوستانه توأم با احترام دو کشور را موجب گسترش و تقویت همکاری‌های دوجانبه دانست و پیشرفت‌های ایران را در حوزه‌های دفاعی، نظامی، علمی و صنعتی و همچنین مقاومت، پایداری و خوداتکایی کشورمان با وجود تحریم‌های ظالمانه ستود.

راه‌های تعمیق و تقویت همکاری‌های انتظامی از قبیل تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته، تروریسم، جرایم سایبری، تولید و قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان، پولشویی، قاچاق سلاح و مهمات، جعل اسناد و مهاجرت غیرقانونی از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

سردار رادان در این سفر از مرکز ملی آموزش مبارزه با تروریسم، مرکز ملی پایگاه داده‌های شهروندان و اداره امنیت سایبری و مبارزه با جرایم فناوری‌های پیشرفته ویتنام نیز بازدید می‌کند.

فرمانده فراجا و هیأت بلندپایه انتظامی جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی ژنرال تولام وزیر امنیت عمومی ویتنام با هدف بسط و گسترش همکاری‌های انتظامی و پلیسی وارد ویتنام شده است.

سردار رادان در این سفر قرار است با آقای "فام مین چین" نخست وزیر ویتنام نیز دیدار و گفت‌وگو کند.

کد خبر 6106704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha