۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۸

رییس امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر:

مسابقات قرآن و عترت آموزش و پرورش استثنایی بوشهر برگزار شد

مسابقات قرآن و عترت آموزش و پرورش استثنایی بوشهر برگزار شد

بوشهر- رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلام استان بوشهر از برگزاری مسابقات قرآن و عترت ویژه کارکنان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش استثنایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد احمدی منفرد سه شنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت از مشارکت ۴۵ نفر در مسابقات قرآن و عترت ویژه کارکنان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش استثنایی بوشهر خبر داد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به تفاهم‌نامه مشترک بین اداره آموزش و پرورش استثنایی و اداره امور قرآنی استان مبنی بر برگزاری مسابقات قرآن و عترت، این مسابقات ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نمازخانه اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

احمدی منفرد افزود: نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه دانش‌آموزان مدارس استثنایی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان اداره آموزش و پرورش استثنایی در رشته‌های اذان، روخوانی، حفظ و ترتیل، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نماز و احکام و به صورت کتبی و شفاهی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان این مسابقه متشکل از کادر آموزشی و اجرایی و دانش‌آموزان ناتوان جسمی و حرکتی بودند که با هم به رقابت پرداختند.

احمدی منفرد تصریح کرد: نتایج مسابقه پس از بررسی و تصحیح اوراق اعلام شده و نفرات اول هر رشته در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

کد خبر 6106714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha