۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

تبیین آموزه‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند تولید محتوا است

تبیین آموزه‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند تولید محتوا است

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: تبیین و ترویج آموزه‌های دفاع مقدس در میان نسل جدید، نیازمند بیان و ارائه هنرمندانه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی در نشست شورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به حماسه آفرینی رزمندگان دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر نقطه درخشانی در تاریخ دفاع مقدس است و از جهت مختلف اهمیت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ادامه داد: علاوه بر ابعاد نظامی، بحث ارزشی و تربیتی این حماسه و سیره فرماندهان و شهیدان نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و درس‌ها و آموزه‌ای زیادی به همراه دارد.

رفیعی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس بخشی از تاریخ درخشان کشور است، اظهار کرد: مسیر تقویت هویت ایرانی اسلامی در میان نسل جدید با تکیه بر این گنجینه عظیم می‌گذرد.وی خاطرنشان کرد: باید برای انعکاس آموزه‌های دفاع مقدس در میان همه اقشار جامعه و مخاطبین مختلف برنامه داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه ۱۵۹ شهید از این استان در عملیات بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گفت: برگزاری مراسم یادواره‌های شهدا اقدامی هویت ساز و مؤثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید همه کمک کنند تا به بهترین شکل انجام شود.

رفیعی از افتتاح فاز اول موزه دفاع مقدس در سوم خردادماه امسال خبر داد و افزود: این موزه یکی از مراکز فرهنگی مهم استان خواهد بود که اعتبارات خوبی هم برای تکمیل فازهای بعدی آن پیش بینی شده است و همه دستگاه‌های زیرساختی استان برای راه اندازی و افتتاح فاز یک موزه حداکثری همکاری را داشته باشند.

کد خبر 6106783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha