۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۵۴

در سال گذشته؛

خیرین بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان به مدرسه سازی کشور کمک کردند

خیرین بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان به مدرسه سازی کشور کمک کردند

بوشهر- معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در سال گذشته، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان تعهد خیرین بوده که معادل ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، صفرعلی یازرلو سه شنبه شب در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر در سالن کانون امام خمینی (ره) بوشهر، اظهار داشت: خیرین بدون چشم‌داشت و بی‌ادعا در امر مدرسه‌سازی و در کنار دولت گام برمی‌دارند.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور بیان اینکه این میزان با مشارکت خیرین در سال جدید بیشتر خواهد شد افزود: در سال گذشته، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان تعهد خیرین بوده که معادل ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز است.

یازرلو ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ٢ هزار و ۹۷۰ پروژه تحویل شده که شامل بیش از ۱۳ هزار کلاس درس است، همچنین ۳۴۴ پروژه معادل ١١ درصد از پروژه‌ها، یک هزار و ٩١٨ کلاس درس را شامل می‌شود و تماماً به دست خیرین احداث شده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۴۶۷ پروژه شامل ۶ هزار و ۱۳۰ کلاس درس با حضور مشارکت ۴۶ درصدی خیرین انجام شده است.

وی با اشاره به رشد ٣۵ درصدی پروژه‌های تحویلی تصریح کرد: ۶۵ درصد پروژه‌ها، در مناطق روستایی و عشایری سراسر کشور اجرا شده که بیانگر توجه دولت به مناطق محروم است.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: موتور پیشرفت و حرکت مدرسه سازی خیرین هستند و نیاز کشور به مدرسه سازی بدون حضور خیرین به سرعت پاسخ داده نخواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: از تمام مهندسین نوسازی مدارس که شبانه روز تلاش می‌کنند تا پروژه‌ها به موقع به دانش‌آموزان تحویل داده شود تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6106819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha